رئیس مرکز بهداشت رامهرمز: محیط شهری، روستایی، جاده‌ها و اماکن بین‌راهی از آلودگی پاک‌سازی می‌شوند

خورنا – عطاالله شیرالی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در رامهرمز با توجه به هفته بهداشت و سلامت عمومی اظهار کرد: در این هفته با تقویت همکاری بین بخشی و همکاری و همدلی مردم می‌توان چهره شهر‌ها و روستا‌ها را به صورت نسبی تغییر داد و از حالت نامطلوب به مطلوب در آورد.

وی ادامه داد: ایجاد روحیه نشاط و شادابی در بین مردم و هماهنگی بیشتر مردم و تشکل‌های مردمی در برنامه‌های بهداشتی می‌تواند تضمین‌کننده سلامت جامعه باشد.

رئیس مرکز بهداشت رامهرمز تصریح کرد: پیش از فرا رسیدن نوروز با تشکیل کارگروه نظافت محیط شهری، روستایی، جاده‌ها و اماکن بین‌راهی از آلودگی پاک‌سازی می‌شوند.

وی افزود: در هفته مانور سلامت باید ضمن مبارزه با مصرف سیگار و قلیان نسبت به آگاهی بیشتر مردم بویژه جوانان در سطح مدارس و مراکز عمومی اقدام شود.

شیرالی همچنین گفت: توجه ویژه به ورزش صبحگاهی در تمام آموزشگاه‌ها، انجام مسابقات ورزشی با شعار ورزش و سلامتی و ترویج فرهنگ دینی سلامت و محیط‌زیست نقش موثری را در سالم‌سازی جامعه می‌تواند ایفا کند.

رئیس مرکز بهداشت رامهرمز در پایان گفت: با توجه به فرا رسیدن ایام نوروز و ضرورت نظارت و کنترل بر مواد غذایی، آجیل و شیرینی‌جات، مردم نیز باید با مراکز نظارتی مربوطه به ویژه مامورین مرکز بهداشت همکاری لازم را به عمل آورند تا نسبت به ایمنی غذا و مواد مصرفی اقدامات لازم صورت گیرد.

فرشیدفرجی-خبرنگاررامهرمز

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *