اولین جلسه رسیدگی به شکایت از یک رسانه استانی برگزار شد

خورنا –پرویزی بابادی گفت: حق شکایت دانشگاه از رسانه را محترم میدانم اما در خبر مورد بحث، هما خوزستان را مدافع منافع دانشگاه و نوع نگاهش در راستای دغدغه های چمران به عنوان قطب علمی کشور میدانم.

صبح امروز افشار پرویزی بابادی مدیر مسئول پایگاه خبری هما خوزستان در شعبه دوم بازپرسی مجتمع قضایی قدس پیرامون شکایت دانشگاه چمران حاضر و موضوع شکایت بررسی شد.

پس از پایان جلسه پرویزی بابادی در گفتگوی اختصاصی به خبرنگار ما گفت: جا دارد تشکر کنم از تمامی اهالی رسانه که در این مدت به بنده لطف داشتند و مرا مورد لطف خود قرار دادند.

وی افزود: آنچه که مهم است شأن دانشگاه بزرگ و باسابقه چمران است که باید مورد توجه قرار گیرد.

مدیر مسئول پایگاه خبری هما خوزستان با اعلام رضایت از وضعیت رسیدگی و برخورد قضایی تصریح کرد: فارغ از مشکلات بوجود آمده، جا دارد از سیستم قضایی و شخص بازپرس جناب آقای خندان تشکر کنم که به صورت ویژه و با حساسیت مورد مطرح شده را رسیدگی می نماید.

پرویزی بابادی در پایان گفت: حق شکایت دانشگاه از رسانه را محترم میدانم اما در خبر مورد بحث، هما خوزستان را مدافع منافع دانشگاه و نوع نگاهش در راستای دغدغه های چمران به عنوان قطب علمی کشور میدانم.

به گزارش هورنیوز ؛ موضوع زمینه های پارک علم و فن آوری و پروژه آن در تابستان امسال بحث های مفصلی را در جامعه رسانه و مردم ایجاد کرده بود که ظاهرا این پروژه فعلا متوقف شده است.

گفتنی است قرار است جلسه بعدی پانزدهم فروردین ماه سال آینده برگزار شود.