با حکم رئیس ستاد ائتلاف امید در خوزستان؛

عبدالرضا دسومی مسئول ستاد ائتلاف امید در اهواز شد

خورنا – مهندس عبدالرضا دسومی به عنوان مسئول ستاد ائتلاف امید در شهر اهواز انتخاب شد . عبدالرضا دسومی در کارنامه اجرایی خود سوابق درخشانی همچون مدیریت پایانه های استان ،مشاور وزیر،فرماندهی سپاه اهواز در زمان جنگ ،فعالیت در بخش تخصصی وزارت نفت و نیز حضور در عرصه های فرهنگی و فکری استان و کشور را دارد.

مهندس عبدالرضا دسومی به عنوان مسئول ستاد ائتلاف امید ( اصلاح طلبان و اعتدال گرایان ) در شهر اهواز منصوب شد . در بیانیه شماره یک ستاد انتخابات ائتلاف اصلاح طلبان استان خوزستان در خصوص تداوم فعالیت این ستاد آمده است : برادر گرامی جناب آقای عبدالرضا دسومی که از چهره های شناخته شده اصلاح طلب و دارای سوابق روشن اجرایی می باشند به عنوان مسئول ستاد حوزه انتخابیه اهواز، باوی، حمیدیه و کارون منصوب می شوند.
این بیانیه همچنین بیان می کند :  مرحله اول انتخابات در شهر اهواز ،نمایش اعتماد خیره کننده مردم به لیست امید بود . ائتلاف بزرگ اصلاح  طلبان و اعتدال گرایان در شهر اهواز با معرفی چهره های کمتر شناخته شده با همراهی مردم آگاه  حوزه انتخابیه اهواز، باوی، حمیدیه و کارون، موفق شد یک شگفتی انتخاباتی را رقم بزند . رای قاطع شهروندان آگاه به لیست امید ،بیانگر  آن بود که مردم خواهان توسعه و ابادانی سرزمینشان در چارچوب گفتمان اعتدال و اصلاحات و همراه با دولت تدبیر و امید هستند.
لازم به ذکر است ، عبدالرضا دسومی در کارنامه اجرایی خود سوابق درخشانی همچون مدیریت پایانه های استان ،مشاور وزیر،فرماندهی سپاه اهواز در زمان جنگ ،فعالیت در بخش تخصصی وزارت نفت و نیز حضور در عرصه های فرهنگی و فکری استان و کشور را دارد.