یک دستگاه خودوروی حامل ترقه در دزفول متوقف شد

خورنا – سرهنگ علی الهامی در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: خودروی حامل محموله مواد محترقه با همکاری عوامل نیروی انتظامی و نیروهای بسیج شهرستان در بلوار ملاصدرای دزفول شناسایی و متوقف شد.

وی افزود: در گشت و بازرسی ازاین خودرو ۱۱ کیلوگرم مواد محترقه کشف شد که با اعتراف راننده خودرو، مشخص شد که از یکی از شهرهای مجاور دزفول در حال ورود به شهرستان بوده که خوشبختانه خودروی مذکور توقیف و دو سرنشین آن دستگیر شدند.

فرمانده نیروی انتظامی دزفول گفت: در روزهای پایانی سال با بسیج نیروهای خود و با گشت و بازرسی های مکرر، به شدت با مخلان نظم و امنیت مردم برخورد خواهیم کرد.

الهامی همچنین بااشاره به شناسایی چند مغازه عرضه مواد محترقه غیرمجاز در دزفول تصریح کرد: شناسایی این مغازه ها نیز در دستور کار است تا بتوانیم امنیت را در روز چهارشنبه سوری هر چه بیشتر و بهتر برای شهروندان خود به ارمغان بیاوریم.

وی گفت: امیدوار هستیم برخی مردم و به ویژه جوانان چهارشنبه سوری را به چهارشنبه سوزی تبدیل نکنند و مراقب اموال خود و مردم باشند تا به آنها خسارت وارد نشود ضمن اینکه نیروی انتظامی نیز در راستای تامین امنیت پایدار همواره حاضر است.