۴۱ واحد آموزشی اندیمشک به اسکان مسافران نوروزی اختصاص یافت

خورنا – به گزارش خبرنگار ایرنا بهرام سپهریان روز سه شنبه در نشست شورای آموزش و پرورش اندیمشک افزود:آموزش و پرورش اندیمشک در کنار سایر دستگاهها آماده خدمات رسانی به مسافران نوروزی است.

معاون فرماندار اندیمشک نیز با تشریح تلاش مجموعه آموزش و پرورش در زمینه های مختلف گفت:این نهاد فرهنگی در پیشبرد امور این حوزه تلاش های ارزشمندی داشته است.

امیرحمزه بزرگی افزود:تلاش برای ارتقاء جایگاه آموزش و پرورش و شاخص های مربوطه نیز قابل تقدیر است.

وی اظهار کرد: بهره گیری از تمامی امکانات و ایجاد بستر لازم به منظور ارتقاء سطح کیفی تحصیل دانش آموزان منوط به پویایی شورای آموزش و پرورش است.

بزرگی با اشاره به چالش های عرصه تعلیم و تربیت بر ضرورت همدلی و عزم جدی در رفع مشکلات موجود افزود:توسعه فضاهای آموزشی در سال های اخیر کیفیت خدمات را افزایش داده است و در سایر ابعاد نیز تلاش ها باید مضاعف گردد.

وی ابراز امیدواری کرد در برنامه های آموزش و پرورش مسائل معنوی و موفقیت هر چه بیشتر دانش آموزان در حوزه های علمی در اولویت قرار گیرد.

در آستانه نوروز ۱۶ کمیته استقبال از بهار در شهرستان اندیمشک تشکیل شده است.
سدهای دز و کرخه، مقبره شهدای گمنام، پادگان دوکوهه، معراج شهدا، تفرجگاه تفریحی قلعه مختار، روستاهای منگره، حاجی باریک آب، دشت لاله،بقعه امامزاده احمد(ع) و قدمگاه امام رضا (ع) از جمله مناطق دیدنی و گردشگری اندیمشک می باشند.