بیانیه ستاد ائتلاف اصلاح طلبان خوزستان در خصوص “دیدار کاندیداهای لیست امید با دکتر عارف”

خورنا – سی و ششمین انتخابات سراسری پس از انقلاب اسلامی ، عرصه مشارکت و حضور به یادماندنی ایرانیانی بود که اراده و قدرت انتخاب و تعیین سرنوشت خود را به نمایش گذاشتند . برگزاری انتخاباتی امن و شکوهمند در کشور اسلامی ما آنهم در منطقه ای آشوب زده و پر تلاطم نشان از ثبات و قدرت نظام جمهوری اسلامی دارد .

در این میان نتایج انتخابات حوزه انتخابیه اهواز، باوی، حمیدیه و کارون و انتخاب سه کاندیدای لیست امید ، نشان از اعتماد کامل مردم این حوزه به اصلاح طلبان و اعتدال گرایان دارد . به عبارت دیگر لیست ائتلاف امید ( همایون یوسفی ، جواد کاظمی نسب و علی ساری ) که با تکیه بر گفتمان اصلاح طلبانه و اعتدال گرایانه با معرفی سه چهره کمتر شناخته شده در عرصه انتخابات ورود پیدا کرد نه تنها لیست سیاسی اصولگرایان را با شکست مواجه کرد بلکه نشان داد لیست های قومی نیز در یک فضای سیاسی توان رقابت ندارند و عرصه را واگذار خواهند کرد .
بدیهی است ائتلاف اطلاح طلبان شهر اهواز اهمیت گام دوم و اصلی را در مرحله دوم انتخابات می داند و براین اساس با همدلی ، تدبیر و عزمی جدی ، در مرحله دوم انتخابات حاضر خواهد شد . در همین راستا دیدار اخیر سه کاندیدای لیست ( همایون یوسفی ، جواد کاظمی نسب و علی ساری ) با دکتر عارف رئیس شورای عالی سیاست گذاری اصلاح طلبان و منتخب اول شهر تهران ،ضمن اینکه پیام آور انسجام تشکیلاتی لیست امید است بیانگر اهتمام جدی شورای اصلاح طلبان کشور به حمایت جدی از لیست امید اهواز دارد .
در پایان با تاکید بر اینکه ائتلاف اصلاح طلبان اهواز ( لیست امید) اطمینان دارد مردم در مرحله دوم انتخابات کار را یکسره خواهند کرد ، شهروندان را به هوشمندی در مواجه با ترفندهای انتخاباتی رقبا و مخالفین دولت فرا می خواند .

ستاد ائتلاف اصلاح طلبان خوزستان

@EslahatKHZ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ناشناس جدیدترین نظرسنجی مجلس دردوره.دوم درحوزه ماهشهر و امیدیه وهندیجان؟ ؟؟