نماینده خوزستان در مجلس خبرنگان رهبری: تردد انفرادی مردم از مرز بین‌المللی شلمچه را پیگیری میکنیم

خورنا – یشنهاد دادیم تا نمایندگان مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری یک دبیرخانه مشترک تشکیل بدهند تا مطالبات مردم و مقام معظم رهبری که دغدغه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است را پیگیری کنند.

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: در جلسه اخیر مجلس خبرگان چهارم به این جمع‌بندی رسیدیم که باید مشکلات معیشتی و مطالبات مردمی در راستای تقویت نظام جمهوری اسلامی ایران در مجلس خبرگان مطرح و راهکارهایی به مسئولان کشوری ارائه بدهیم.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرمشهر، آیت‌الله عباس کعبی ظهر امروز در جمع نمازگزاران خرمشهری و در سنگر مقاومت، مسجد جامع خرمشهر اظهار داشت: مجلس خبرگان چهارم تا ۴ خرداد ۹۵ ادامه خواهد داشت و سپس خبرگان پنجم آغاز به کار می‌کند.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه مجلس خبرگان باید انقلابی بماند، انقلابی عمل کند و انقلابی فکر کند، افزود: بر حسب ارزیابی که از مجلس پنجم خبرگان رهبری داشتیم، در این مکان به ملت شریف ایران و به‌ویژه مردم ولایتمدار خوزستان این اطمینان را می‌دهم که مجلس پنجم مانند مجلس چهارم کاملاً ولایی و انقلابی بلکه انقلابی‌تر است.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، عنوان کرد: در جلسه اخیر مجلس خبرگان چهارم به این جمع‌بندی رسیدیم که باید مشکلات معیشتی و مطالبات مردمی در راستای تقویت نظام جمهوری اسلامی ایران در مجلس خبرگان مطرح و راهکارهایی به مسئولان کشوری ارائه بدهیم.

وی تصریح کرد: این وظیفه ذاتی مجلس خبرگان نیست اما اعضا علاقه‌مند بودند که به مشکلات و مطالبات مردمی ورود کنند چراکه نمی‌توانند نسبت به آن بی‌توجه باشند، مقام معظم رهبری نیز در جلسه اخیر از این پیشنهاد استقبال کردند که مجلس خبرگان دغدغه‌های مردم و راه‌حل‌های آن را به سران قوا و سایر مسئولان کشوری برای حل مشکلات معیشتی مردم ارائه بدهد.

آیت‌الله کعبی، بیان کرد: پیشنهاد دادیم تا نمایندگان مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری یک دبیرخانه مشترک تشکیل بدهند تا مطالبات مردم و مقام معظم رهبری که دغدغه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است را پیگیری کنند.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، اظهار داشت: حضرت آقا فرمودند بدون ملاحظه هیچ‌کس و صرفاً برای خدا و انجام‌وظیفه به فکر رهبری آینده باشید، ما نمایندگان مردم در مجلس خبرگان این اطمینان را می‌دهیم که جای نگرانی وجود ندارد، مقام معظم رهبری شخصی کاردان، عالم و سرشار از معنویت است، نیازی به تصمیم‌گیری برای رهبری آینده نخواهیم داشت.

وی با تقدیر از حضور حماسی ملت ایران در انتخابات ۷ اسفند، افزود: قدردان این حضور، اعتماد وامانت ملت ایران اسلامی به‌ویژه مردم خوزستان هستیم.

آیت‌الله کعبی همچنین در پایان قول پیگیری موضوع تردد انفرادی مردم از مرز بین‌المللی شلمچه را به‌عنوان درخواست به‌حق مردم خرمشهر و خوزستان در سطح کلان دادند