دومین دوره کارگاه آموزش داستان نویسی جنوب غرب کشور در اندیمشک آغاز شد

خورنا – به گزارش خبرگزاری تسنیم از اندیمشک، حسن براتی در آیین افتتاح کارگاه آموزش داستان نویسی اندیمشک اظهار داشت: دومین دوره آموزش داستان نویسی با حضور نویسندگان استان‌های جنوب غرب کشور روز چهارشنبه در تالار خورشید اندیمشک آغاز شد.

وی افزود: این دوره آموزشی از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان با همکاری بنیاد شعر و ادبیات داستانی ایرانیان و با حضور فعالان ادبی و فرهنگی در اندیمشک برگزار خواهد شد.

معاون فرهنگی اداره کل ارشاد خوزستان عنوان کرد: در این دوره بیش از ۱۰۰ داستان‌نویس از استان‌های جنوب غرب کشور و از استان‌های خوزستان، ایلام، چهارمحال و بختیاری، کرمانشاه و کهگیلویه و بویراحمد حضور خواهند داشت.

وی گفت: این دوره آموزشی از تاریخ ۱۹ اسفندماه امسال و به مدت ۳ روز در شهرستان برگزار و شرکت کنندگان آخرین روش‌های آموزشی را فرا می‌گیرند.

براتی‌بان کرد: ما برای رشد فرهنگ و حوره ادبیات نیازمند توجه به آموزش‌های عملی و رشد بستر آن در جامعه به عنوان یک ابزار و رویکرد مهم هستیم.

وی افزود: در صورت توجه مناسب به آموزش فعالین فرهنگی ما با شاخص‌های اسلامی و انقلابی این حوزه بهتر و بیشتر آشنا می‌شوند و ادبیات در کشور ما رونق مناسبی خواهد گرفت.

انتهای پیام/