سازمان میراث فرهنگی با اداره‌کل امور زندان‌های خوزستان همکاری میکند

خورنا – مدیر‌کل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری خوزستان از استفاده ظرفیت‌های میراث فرهنگی برای همکاری با اداره‌کل امور زندان‌های استان خبر داد.

خسرو نشان صبح امروز در نشست مشترک با مدیر‌کل امور زندان‌های استان در محل اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری خوزستان اظهار کرد: همکاری با اداره‌کل امور زندان‌های خوزستان از سوی اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری خوزستان سابقه دارد و این همکاری نزدیک‌تر می‌شود.

وی افزود: اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری خوزستان قبلا با اداره‌کل امور زندان‌های خوزستان تفاهم‌نامه همکاری داشته است ولی مهلت این تفاهم‌نامه به پایان رسیده است و در تفاهم‌نامه جدید همکاری‌ها نزدیک‌تر می‌شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری خوزستان خاطرنشان کرد: میراث فرهنگی خوزستان همه‌ساله نمایشگاه‌ها و رویدادهای فرهنگی متعددی اجرا می‌کند و می‌توان در این رویدادهای فرهنگی با اداره‌کل امور زندان‌های خوزستان همکاری کرد.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری خوزستان بزه‌کاری و زندان را محصول پیشرفت تکنولوژی و جامعه شهری دانست و تاکید کرد: باید زندانیان را برای استقلال مالی و بهبود شرایط پس از آزادی یاری داد و به این دلیل از هر استعداد این اداره‌کل برای همکاری با امور زندان‌ها استفاده می‌کنیم.