کشف ۲ کیلوگرم ماده مخدر شیشه در مسیرهای ارتباطی خوزستان

خورنا – صادق جعفری‌چگنی امروز اظهار کرد: با تلاش ماموران پلیس مبازره با مواد مخدر فرماندهی انتظامی اندیمشک و همکاری اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان(عج) مقدار دو کیلوگرم ماده مخدر شیشه در ورودی این شهرستان کشف شد.

وی افزود: قاچاقچیان قصد داشتند این مواد را که به طرز ماهرانه‌ای در یک دستگاه خودرو سواری جاسازی کرده بودند از طریق مبادی ورودی این شهرستان برای توزیع وارد استان کنند.

دادستان عمومی و انقلاب اندیمشک اضافه کرد: در این رابطه چهار نفر دستگیر و یک دستگاه خودرو سواری نیز از قاچاقچیان کشف و ضبط شد.

جعفری‌چگنی با هشدار به قاچاقچیان مواد مخدر، تصریح کرد: با همکاری نیروهای انتظامی و امنیتی برخوردهای قانونی و محکمی در راستای مبارزه مواد مخدر در این شهرستان انجام شده است.

وی یادآور شد: برخوردهای جدی صورت گرفته از سوی دستگاه قضایی موجب شده است که راه‌های ورودی این شهرستان برای ترانزیت مواد مخدر به درون استان و سایر نقاط کشور برای قاچاقچیان به شدت ناامن شود.

این مسئول در پایان خاطرنشان کرد: همکاری مردم با دستگاه قضایی و نیروهای انتظامی و امنیتی تاثیر بسیار زیادی در تشدید مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر در این شهرستان دارد.

مرجع / فـارس