کاشت نهال به یاد شهید کتابدار شهرستان اندیمشک

خورنا – به گزارش‌خبرنگار ایلنا از اندیمشک، در دوازدهمین‌سالروز تأسیس نهاد‌ کتابخانه‌های‌عمومی و همزمان با روز درختکاری، یک اصله نهال با حضور کتابداران و برخی از اعضاء کتابخانه در محوطه اداره کتابخانه های عمومی اندیمشک کاشته شد.

مسلم میرزاوند رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی اندیمشک، در سخنانی اظهار داشت: حفظ و نگهداری منابع طبیعی از مسئولیت‌های همه افراد جامعه است و سنت حسنه کاشت درخت در فرهنگ‌ایرانی اسلامی،ریشه عمیق و تاریخی دارد.

مسلم میرزاوند عنوان کرد: وجود فضای سبز مناسب در کنار کتابخانه های عمومی، باعث آرامش ذهن مطالعه کننده شده و شخص، با قدم زدنی چند دقیقه ای در محیطی سرسبز می تواند شادابی و نشاط خود را بازیابد.

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی‌اندیمشک، با تبریک دوازدهمین سالگرد تأسیس این نهاد به همه کتابداران و دوستداران فرهنگ کتابخوانی، بیان داشت: جامعه کتابدار، قشری فرهیخته و پرتوان است که با داشتن معلومات و اطلاعات بسیار می توانند در سیر فرهنگی جامعه و نسل جوان تأثیر داشته باشند.

مسلم میرزاوند عنوان کرد: فرهنگ کتاب‌خوانی و افزایش سرانه مطالعه میان ایرانیان باعث توسعه هر چه بیشتر و بهتر کشور خواهد شد.

وی گفت: افزایش مطالعه به ویژه میان جوانان، ضرورت امروز جامعه ما است.