پست‌های امداد نوروزی هلال احمر در مسیرهای ارتباطی اندیمشک راه اندازی می‌شود

خورنا – علی قلاوند در گفت‌و‌گو با خبرنگار خورنا دراندیمشک اظهارداشت: پستهای راهنمای مسافران نوروزی در محورهای ارتباطی یرون شهری اندیمشک با آغاز تعطیلات سال نو به ارائه خدمات جاده‌ای به مسافران نوروزی و کاروان‌های راهیان نور خواهند پرداخت.

وی افزود: همچنین به منظور خدمت رسانی مناسب به مسافران نوروزی و کاروان‌های راهیان نور، تمامی خدمات و تجهیزات نجات و رهاسازی در جاده با تجهیزات کامل در محور اندیمشک به اهواز استقرار پیدا خواهد کرد.

رئیس جمعیت هلال احمر اندیمشک عنوان کرد: این پست‌های امدادی با توجه به حضور حجم گسترده‌ حضور میهمانان نوروزی و کاروان‌های راهیان نور در محورهای ارتباطی شهرستان و بازدید از جاذبه‌های فرهنگی و گردشگری خوزستان آغاز به کار خواهند کرد.

وی گفت: سال گذشته و در دو پست امداد و نجات شهرستان ۸۲ عضو جمعیت هلال احمر شهرستان به ارائه خدمات مورد نیاز مسافران نوروزی و کاروان‌های رهیان نور پرداختند.

قلاوند بیان کرد: هم چنین با هدف ارتقا و تامین آمادگی اعضای جمعیت هلال احمر شهرستان دوره‌های مختلف آموزش امداد و کمک‌های اولیه از ابتدای امسال و با حضور کار‌شناسان جمعیت هلال احمر و مربیان آموزشی در محل این سازمان در شهرستان برگزار شده است.

وی افزود: تقویت آمادگی اعضا جمعیت هلال احمر در توسعه خدمات امداد و نجات به منظور پاسخگویی مناسب به سوانح طبیعی و انسانی اهداف برگزاری این دوره‌های آموزشی بوده که در این دوره‌های آموزشی کلاس‌های امداد و نجات و کمک‌های اولیه، مهارت‌های دواطلبی و شناخت حوادث ویژه برداران اجرا و برگزار شده است.

انتهای پیام/