پیام تشکر و قدر دانی دکتر عامر کعبی از مردم شهرستان آبادان

خورنا – دکتر عامر کعبی منتخب اول مردم آبادان در انتخابات مجلس طی پیامی از مردم آبادان تشکر کرد:

“بسم الله الرحمن الرحیم”
سلام بر منجی عالم بشریت حضرت صاحب الزمان (عج) ؛ مردی که روزی خواهد آمد و شادمانی حقیقی را برای همه ی عدالت خواهان جهان به ارمغان می آورد. سلام بر شهیدان گلگون کفن ؛ که اگر امروز انتخاباتی پرشور و در کمال امنیت برگزار می شود حاصل خون گرانبهای این جوانمردان جان بر کف است. درود به روح پر فتوح حضرت امام خمینی (رض) که به همه ی ما آموخت هر زمان که متحد شده و بر خدا توکل کنیم به پیروزی خواهیم رسید و هم او بود که همواره به مسیولان گوشزد می کرد که مردم “ولی نعمتان” انقلاب هستند. سلام بر رهبر معظم انقلاب که همواره کلامش راه گشای انقلاب و کشور بوده است.
…و سلام به شما همشهریان عزیزم
نام آبادان و آبادانی با حماسه گره خورده است و این بار نیز شما مردم بصیر و آگاه حماسه ای از جنس “هفتم اسفند” خلق کردید و با حضور پرشور خود “آری” دیگری به نظام مقدس جمهوری اسلامی گفتید.
بر خود فرض می دانم که از حضور حماسی شما سروران و همینطور از انتخاب بنده ی حقیر قدردانی نمایم که فرمود”من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق”.

خواهران و برادران بزرگوار، اطمینان داشته باشید که بنده به عنوان برادر کوچکتان چراغ باغ پیشرفت آبادان را که با دستان شما در هفتم اسفند افروخته شد ، روشن نگاه خواهم داشت ، و زبان رسای شما در خانه ی ملت خواهم بود.

امیدوارم که همواره دعا و حمایتتان توشه ی راهم باشد ، تا با یاری هم “آبادان سربلند” را بسازیم.

پیروز و سرفراز باشید…

“عامر کعبی”