فرماندار اندیمشک:

شایعه تغییر فرماندار و بازشماری آرا در اندیمشک کذب محض است

خورنا – حمیدرضا گودرزی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در اندیمشک اظهار داشت: انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری در هفتم اسفند ماه با حضور پر شور مردم اندیمشک برگزار شد.

وی افزود: انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهرستان با دقت کامل و مطابق با مواد قانونی برگزار و نتیجه آن اعلام و در اختیار مردم قرار گرفته است‌.

فرماندار اندیمشک عنوان کرد: تمام شایعات منتشر شده مربوط به برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابی اندیمشک کذب است.

وی گفت: هم چنین هرگونه اعزام و حضور نیروهای نظارتی و انتخاباتی از استان یا مرکز کشور برای بازنگری در روند انتخابات شهرستان و تغییر در شمارش آرا داوطلبین انتخابات مجلس شورای اسلامی که در فضای مجازی منتشر شده صحت ندارد و کذب است.

گودرزی بیان کرد: بیش از اخبار مشابه‌ای مبنی بر سرقت صندوق رای در یکی از حوزه‌های رای گیری شهرستان و تعیین فرماندار ویژه برای اجرای انتخابات در شهرستان نیز منتشر شده بود که این اخبار نیز فاقد اعتبار هستند.

وی افزود: امسال و در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری حدود ۹۸ هزار شهروند اندیمشکی مشارکت داشته‌اند که جزئیات این رقابت‌ها به زودی و از طریق منابع اطلاع رسانی رسمی، اعلام خواهد شد.

فرماندار اندیمشک اظهار کرد: انتخابات در تمامی حوزه‌های انتخاباتی شهرستان مطابق با مواد قانونی برگزار شده است و تمام افرادی که به نتایج آرا اعتراض دارند تنها از طریق مراجع قانونی و مطابق با مواد قانون امکان پیگیری اعتراض خود با برسی مستندات و صحت آنان را دارند.

گودرزی گفت: تمامی اخبار مربوط به برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی شهرستان از طریق مراجع قانونی و منابع خبری معتبر اعلام خواهد شد و شهروندان به اخبار غیر رسمی و کذب توجه نداشته باشند.