پیام قدردانی نماینده فعلی رامهرمز و رامشیر از حضور مردم در انتخابات و همراهی حامیان خود

خورنا – دکتر شمس الله بهمئی نماینده فعلی رامهرمز و رامشیر طی پیامی از حضور مردم در انتخابات و حامیان خود قدردانی کرد.

بسم الله الرحمن الرحیم

“”تقدیر یعنی تغییر و بهبود شرایط و عبور از ناممکن ها و این شرط اصلی برای تداوم سیر و حرکت در چرخه ی کمال است.””

برادران و خواهران بزرگوارم، بزرگان اقوام و جوانان غیور و شجاع رامهرمز و رامشیر

زندگی صحنه آزمون های الهی است و گردن نهادن به تقدیر و حکمت خداوند از مصادیق بارز ایمان به فضل پروردگار می باشد.
در اسفند سال ٩٠که بنده را مورد لطف خود قرار داده و در کسوت نمایندگی مجلس شورای اسلامی ، چهارسال مسئولیت سنگینی را بر دوش اینجانب قرار دادید،تنها دغدغه ام ، تلاش در جهت اعتلای حوزه انتخابیه ام و پاسداری از رأی شما بوده است و اینک خود را در پیشگاه خداوند و وجدان خود ، روسفید میدانم که از مسئولیتم صیانت نمودم و این را مدیون دعای خیر شما میدانم.
اینجانب ضمن سپاس و قدردانی از همراهی و همدلی همه مردم، به ویژه هواداران خود در طی چهارسال خدمتگزاری اینجانب و زحمات شبانه روزی در جریان انتخابات اخیر ، تشکر ویژه ای از همه شما بزرگواران به جهت رعایت اخلاق و حفظ حرمت همه کاندیداهای مجلس شورای اسلامی داشته و از این پس نیز انتظار میرود رفتار شایسته شما در پذیرش نتیجه انتخابات ، برای همگان الگو باشد.
همچنین در این میان خود را مدیون بزرگواران بسیاری میدانم که تمامی حیثیت اجتماعی و قومیتی خودرا در طبق اخلاص قرارداده و بنده را شرمنده غیرت و همت برادرانه خود نمودند. از خداوند بزرگ ، توانی میخواهم که بتوانم شرافت و بزرگی ایشان را جبران نمایم.
اینجانب اعتقاد دارم ، تلاش برای توسعه و ابادانی سرزمینم ، پایان پذیر نیست و در هر جایگاهی ، خود را مدیون شهر و دیارم دانسته و خدمت به شما بزرگواران را یک تکلیف واجب میدانم. در شرایط کنونی انتظار میرود با توانی مضاعف در جهت آبادانی و توسعه شهرمان تلاش کنیم و تنها دغدغه مان ، سرافرازی و عزت سرزمین مان باشد.
در پایان ؛ دست تک تک شما بزرگواران را به رسم ادب و برادری می بوسم و از شما طلب بخشش داشته و منت پذیر بزرگواری و همت شما خواهم بود.

خدمتگزار شما
شمس اله بهمئی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • مرتضی نماینده فعلی اندیمشک؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!
  • سعید خورنا چی می نویسی انگار حال تو هم خوب نیست شمس الله بهمنی نماینده حال حاضر رامهرمز است