رئیس جهاد کشاورزی اندیمشک:

توقف ساخت‌ و ساز غیرمجاز در اراضی کشاورزی اندیمشک

خورنا – محمد جعفر آفرین در گفت‌وگو با خبرنگار خورنا در اندیمشک اظهار داشت: اداره جهاد کشاورزی اندیمشک توجه به حفاظت از اراضی کشاورزی شهرستان را به عنوان یک اصل مهم و ضروری مورد توجه خود قرار داده است.

وی افزود: به همین جهت و با همکاری نیروی انتظامی و دادستان شهرستان با هرگونه زمین خواری و تخلف در تغییر اراضی کشاورزی اندیمشک به جدیت برخورد خواهد شد.

رئیس جهاد کشاورزی اندیمشک گفت: در همین مقوله و با اعلام گزارش‌های مردمی به جهاد کشاورزی اندیمشک، تغییر کاربری غیرمجاز یک ملک به مساحت هشت هزار متر در این شهرستان، مورد توجه و پیگیری قرار گرفت.

وی گفت: پس از آن و با همکاری بخش‌های مختلف شهری از ساخت‌‌وساز غیرمجاز این ملک در بخش مرکزی اندیمشک جلوگیری شد.

آفرین بیان کرد: ارزش این زمین بر اساس برآورد کارشناسان، در حدود ۱۵ میلیارد ریال است که تنها با قیمت ۵۰ میلیون ریال به این اشخاص واگذار شده و تغییر کاربری داده است.

وی افزود: در این زمینه دو نفر با استفاده از مدارک غیرقانونی و با همکاری و گرفتن مجوزهای لازم از سوی یکی از نهادهای دولتی و به نام یکی از دامداران منطقه اقدام به زمین‌خواری کرده بودند.

رئیس جهاد کشاورزی اندیمشک عنوان کرد: با ورود به موقع دادستان شهرستان به این پرونده حکم توقف عملیات ساخت‌وساز صادر و از ادامه کار این افراد جلوگیری شده است.

وی در پایان گفت: پیگیری‌های قضایی و حقوقی این پرونده در دست اقدام است و پس از تکمیل مراحل قانونی، نتیجه به اطلاع مردم خواهد رسید.