کاندید اصلاح طلب اندیمشک با صدور بیانیه اعلام بی طرفی کرد

ماشااله میرعالی: مردم در عرصه انتخابات حضوری پر شور داشته باشند/ قصد حمایت هیچ کدام از داوطلبین انتخابات را ندارم

خورنا- ماشااله میرعالی خواهان حضور حداکثری شکاندیدای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه اندیمشک طی صدور بیانیه‌ای اعلام بی طرفی کرد، متن این بیانیه که در اختیار خورنا قرار گرفته به شرح زیر است:

خدایا به امید تو

مردم بزرگوار شهرستان اندیمشک سلام علیکم

سپاس یگانه معبود هستی که بر من منت نهاد تا شوق خدمت را در خود زنده نگهدارم و در راه خدمت به مردم و اعتلای نظام مقدس جمهوری ایران سر از پا نشناخته و با نشاط گام بردارم.

حقیر با توکل به خدا و یاری شما وارد عرصه‌ی انتخابات مجلس شدم تا بتوانم با استعانت از ذات احدیت و برنامه‌ای مدون، گوشه‌ای از مشکلات جامعه را رفع و برخی از نارسایی‌ها را تعدیل کنم، چه خوب این‌جانب را در آغوش محبت خود پذیرفتید و با همراهی و حمایت همه جانبه این عشایر زاده کوچک را مورد عنایت و لطف خاص قرار دادید، ولی گویا تقدیر به گونه‌ای دیگر رقم خورد و با عدم احراز صلاحیت روبرو شدم. قطعاً این رویکرد باعث دلسردی بنده در تداوم خدمتگزاری به مردم نخواهد شد.

بار دیگر سر تعظیم در برابر مقدرات الهی و قانون و مقررات فرود خواهم آورد و اعلام می‌دارم در هر سنگری که باشم خود را سرباز نظام و ولایت می دانم و از هیچ تلاشی برای اعتلای نام اسلام و جمهوری اسلامی فروگذار نخواهم کرد. از اینکه با همراهی و همایت همه جانبه، حقیر را مورد عنایت و تفقد قرار دادید صمیمانه قدر دانی می‌نمایم، همه شما را به وحدت، همدلی و رعایت اخلاق اسلامی دعوت می‌کنم.

برای تمامی کاندیدای این دوره‌ی مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی آرزوی موفقیت از درگاه احدیت مسئلت دارم. از تمامی عزیزان استدعا دارم با حضور پرشور و حماسی در انتخابات هفتم اسفند، اسلام، نظام و رهبری را یاری نمایید، حقیر هم به یاری پروردگار در اولین ساعات رأی گیری حضور خواهم یافت و به عزیزان خبرگان و یکی از کاندیداهای مجلس رأی خواهم داد.

در پایان ضمن تشکر از دست‌اندرکاران امر انتخابات لازم میدانم به عرض برسانم همه‌ی کاندیداها و حامیان آنها برای بنده محترم هستند، حمایت و جانب‌داری خاصی از هیچ عزیزی ندارم، تسلیم رأی و نظر مردم فهیم اندیمشک هستم.

در پناه خدا و امام زمان (عج) باشید

ماشااله میرعالی، کاندیدای دهمین دوره‌ی مجلس شورای اسلامی شهرستان اندیمشک
اسفند یک هزار و سیصد و نود و چهار