به گزارش خورنا :

برپایی ۱۳۵ شعبه اخذ رآی انتخابات ۹۴در سراسر شهرستان بندر ماهشهر/حضور نیروهای جوان در عرصه هیئت بازرسی انتخابات

خورنا -انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری در ۱۳۵ شعبه اخذ رآی ،۱۳۵ بازرس و ۱۳ سربازرس در مناطق مختلف شهرستان بندر ماهشهر برگزار خواهد شد.
عبادی رئیس آموزش و پرورش شهرستان بندر ماهشهر و رئیس هیئت بازرسی انتخابات در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری خورنا از برپایی ۱۳۵ شعبه اخذ رآی در مناطق مختلف شهرستان خبر داد و گفت: انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری در ۱۳۵ شعبه اخذ رآی در سراسر شهرستان به تفکیک ۱۰۳ شعبه در بخش مرکزی و چمران،۲۵ شعبه در بندر امام و ۷ شعبه در بخش جولکی برگزار خواهد شد.
وی ادامه داد : با تلاش های بسیار اعضای ستاد انتخاباتی به منظور برگزاری انتخابات در سلامت و دقت کامل روز انتخابات با حضور ۱ بازرس،۱ نماینده فرماندار و ۲ محافظ صندوق اخذ رآی در هر شعبه برگزار خواهد شد که به ازای هر ۱۰ بازرس ، ۱ بازرس نیز نظارت خواهد داشت.
عبادی در ادامه به کلاس های آموزشی ویژه هیئت اجرایی،نظارت و بازرسی انتخابات طی چندین جلسه اشاره نمود و خاطرنشان کرد : تمامی قوانین ،ظوابط و انتظارات انتخاباتی برای هر یک از این افراد به طور کامل تشریح گردیده و تمامی این نفرات از افراد توانمند ،آگاه ،مورد اعتماد و با تجربه و همچنین خوش نام برگزیده شده اند.
وی افزود : در کنار این افراد ،این بار از افراد جوان ،با خرد،مطمئن و با آگاهی کامل بهره گرفته شده تا تجربه آموخته و یرای سال های آتی نیز پرورش یابند.
رئیس آموزش و پرورش شهرستان ماهشهر و رئیس هیئت بازرسی انتخابات ۹۴ در پایان گفتگو ،مردم را جهت حضور پرشوردر روز سرنوشت ساز کشور دعوت نمود و انتخاب افرادی اصلح ،توانمند و با خرد جهت تصویب قوانینی در این قوه مهم قانون گذار کشور و همچنین مجلس پر اهمیت خبرگان رهبری را خواستار گردید.