متن کامل اعلام حمایت سید احمد آوایی نماینده پیشین دزفول از دکتر علیرضا صدرا

خورنا – به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سید احمد آوایی،متن بیانیه مذکور به شرح ذیل است:

بسمه تعالی

تِلکَ الدّارُ الآخِرَهُ نَجعَلُها لِلَّذینَ لا یُریدونَ عُلُوًّا فِی الأَرضِ وَلا فَسادًا ۚ وَالعاقِبَهُ لِلمُتَّقینَ
(آری،) این سرای آخرت را (تنها) برای کسانی قرارمی‌دهیم که اراده برتری‌جویی در زمین و فساد را ندارند؛ و عاقبت نیک برای پرهیزگاران است.

سوره مبارکه القصص آیه۸۳

مردم شریف شهرستان دزفول
ضمن عرض تسلیت بمناسبت شهادت مظلومانه بانوی دوعالم حضرت فاطمه زهرا(س)، خدای را سپاس می گویم که محبت این بنده حقیر را درقلب شما عزیزان جا داد ، و مرا تا ابد مدیون الطاف آشکار و پنهان همشهریان نجیب و شریف زادگاهم نمود !
من با خدای خود عهدکرده ام تا زنده ام خادم بی منت مردم باشم اگر چه می دانم این عهد با خداوند مرا مورد غضب و مکر گروهی متحجر که تحت تاثیر صاحبان ثروت و قدرت هستند قرار می دهد اما تردید ندارم که مکر آن گروه در مقابل مکر خداوند متعال به حدی ناچیز است که ذره ای به حساب نمی آید زیرا بر این باورم که نظام هستی نظام احسن است و در مشیت الهی حکمتی است که دیر یا زود برهمگان آشکار خواهد شد و هموست که بر رفتار خادمانه با خائنانه تک تک ما شاهد و ناظر است! خوف آن میرفت که مکر این گروه اندک در کوتاه مدت موجب شکاف در جامعه بهم پیوسته ما شود ، جامعه ای که متدینان و متشرعان آن کم نیستند و علیرغم سلایق مختلف درکنارهم بطور متمدنانه و بدور از تنشهای بدوی حرمت های انسانی و اسلامی را پاس میدارند !
خوشبختانه شناخت سران گروه مذکور در این شهر که کمتر از انگشتان دست اند برای عموم مردم فهیم دزفول روشن شده است واز هر کسی پرسیده شود نام چند تن از آنها را به نفرت یاد می کند.
تجربه نشان داده است که روز به روز فشار افکار عمومی برآنها بیشتر خواهد شد تا جایی که فرار را بر قرار ترجیح دهند و با توکل بر ایزد منان ، آن روز دیر نخواهد بود !
باید تصریح نمایم که رد صلاحیت اینجانب ذره ای خلل در اعتقادات و باورهای دینی من و یا آرمانهایی که ناشی از انقلاب شکوهمند اسلامی است بوجود نیاورده و این آرامش را مدیون توصیه مکرر اجداد مطهرم بالاخص امیرمؤمنان علی (ع) میدانم که ما را به صبر و بصیرت دعوت کردند!
مردم شریف شهرستان دزفول! با وضع پیش آمده درباره انتخابات شهرستان دزفول؛من نمیدانم تقدیر چگونه رقم خواهد خورد،اما خداوند ما را مکلف به تدبیر نموده است،لذا با بسیاری از گروههای مرجع و شخصیت های موجه و معتقد به ارزشهای اسلامی و انسانی،به مذاکره و مشورت پرداختم و این بزرگان علی رغم دلسردی عمیق خود و ابزار تاسف از شرایط پیش آمده بر مشارکت هر چه بیشتر مردم در انتخابات تاکید نمودند و خاطرنشان ساختند که باید با مشارکت حداکثری، نقش های شوم را نقشه برآب نمود!
هم چنین ساعتها بحث و مذاکره در خصوص معرفی یک نامزد واحد و واجد شرایط با جمعی از معتمدان صورت پذیرفت و اکثریت آنها معتمدان مذکور ضمن تائید عزیزانی که زحمت نامزد شدن را به جان خریده اند،تاکید نمودند که تعدد نامزدها موجب پراکندگی آراء و از دست دادن اکثریت خواهد شد،لذا همه بزرگواران از اینجانب درخواست نمودند تا از برخی نامزدهای مذکور بخواهم اجماع نموده تا از تشتت آراء جلوگیری شود.
اینجانب به حکم ادب، از چند تن از نامزدهای مذکور دعوت نمودم و ضمن بررسی دیدگاهها و نظرات آنها درخواست شد تا به نفع یک تن توافق نمایند و این عزیزان با بزرگواری تمام بنده را مخیّر نمودند تا با مشورت و نظرسنجی مبتنی بر مشروعیت و مقبولیت، یکی از آنها را به همشهریان عزیزم معرفی کنم.
بالاخره پس از جلسات مکرر با معتمدان،بزرگان و برخی گروههای مرجع و با رعایت جمیع شرایط و با عذرخواهی از همه نامزدهای شهرستان،از جناب آقای دکتر “علیرضا صدرا” حمایت مینمایم و امیدوارم این برادر بزرگوار بتواند علاوه بر وظیفه اصلی نمایندگی نسبت به قول و وعده های خود مبنی بر حضور همه جانبه در گره گشایی از مشکلات مردم و توسعه شهرستان عمل نماید.
اینجانب نیز متعهد شده ام که از توان،تجربه و نفوذ خود به منظور پیشبرد اهداف فوق به ایشان کمک نمایم!
در خاتمه ازخداوند متعال بهروزی مردم شریف ایران، بالاخص همشهریان گرامی را مسئلت نموده و پیشاپیش عید سعید نوروز را تبریک عرض مینمایم.

ارادتمند شما سید احمد آوایی
۳/۱۲/۹۴