کاندیدای محترم روی سخنم باشماست

خورنا – درآستانه دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی قرارداریم ووظیفه نمایندگی مردم در مجلس و دفاع از حقوق آن‌ها کاری بسیار مشکل و درعین‌حال طاقت‌فرسا است. این‌که بتوانی در عین همگام بودن باسیاست‌های کلی کشور، در مقابل انحرافات و خطاهای احتمالی دارای صلابت و شجاعت بوده و در صحن مجلس صدای مردم باشد ،اقتدار و تدبیر خاصی می‌خواهد که در توان هر فردی نیست.
این‌که در مقابل اتفاقات یا شرایط بحرانی و غیرقابل‌انتظار، بتوانی در فرصت محدود، بهترین تصمیم را بگیری و از عواقب آن که ممکن است هجمه‌ای وسیع و ناگهانی علیه تو بپا خیزد سربلند بیرون آیی و به رفتار و کردار خود اطمینان داشته باشی تا زمانی که آب از آسیاب‌ها بیفتد و اقدام صحیحت بر همگان آشکار شود، خود تحملی استوار و شکیبایی راستین می‌طلبد. آیا شمای کاندیدا این توانایی را در خود می‌بینی؟
آیا بواقع خودرافرداصلح می دانی واحساس تکلیف خدمت به خلق الله شمارا به عرصه نفس گیر انتخابات کشانده یاحب دنیاومافیها علت العلل این حضور است؟
وقتی‌که قرار شد صندلی سبز مجلس را در اختیار بگیری، “فامیل بازی ” راه نخواهی انداخت و تمرکزت را روی دفاع از حقوق همشهریان و رفع مشکلات آن‌ها، بدون کمترین “انحصارگرایی ” و “نورچشمی بازی ” خواهی گذاشت؟
آیا سرکشی به تمام نقاط مسکونی منطقه اعم از مناطق پولدار نشین و ضعیف نشین، به‌صورت یکسان انجام خواهد شد یا این‌که فرصت توجه به مناطق محروم و کمتر توسعه‌یافته تنها مخصوص ایام انتخابات است وبس و این مناطق ، همچنان محروم خواهند ماند؟
آیا در برنامه‌ات این موضوع خواهد بود که توانمندان بخش خصوصی را به سمت سرمایه‌گذاری در منطقه جلب کنی و زمینه احداث واحدهای تولیدی و درنتیجه اشتغال جوانان را فراهم کنی؟
براستی چه میزان جوانان رامدنظر دارید وآیا اهمیت آنان تنها درفصل انتخابات نبوده ونردبانی برای صعود نیستند؟
آیا برای توسعه واحدهای تولیدی از محل اعتبارات دولتی در منطقه ، قائل به پیگیری‌های شبانه‌روزی، بی‌وقفه و خستگی‌ناپذیر هستی و این توانایی را در خود می‌بینی؟
بدون شک، یک نماینده نباید اسیر درخواست‌های گروهی خاص شود و به نفع خاصی وارد کارزار اقتصادی یا هر نوع امتیاز دادن‌های ویژه شود.
نماینده مردم، همان‌گونه که از نامش برمی‌آید یعنی منتخب مردم و نباید به‌گونه‌ای باشد که پس از رأی آوردن، خر خود را از پل گذشته ببیند و به مردم پشت کند.او صدای مردم است و این صدا، زمانی صدای واقعی مردم خواهد بود که خواست واقعی مردم دردمند رافریادبزند.
به‌هرحال، شرف نمایندگی مردم در مجلس، نیازمند برخورداری از خصوصیاتی نظیر توانایی، تعهد، عدالت، صداقت، دانش بالا و درک بالا در امر قانون‌گذاری‌های مفید به نفع جامعه است که امیدواریم کاندیداهای محترم با اطمینان از توانایی خود در مسیر خدمت‌رسانی، پا به عرصه رقابت انتخاباتی بگذارند.
غلام عباس کاظمی