کاندیدای اصلاح طلبان در اهواز: اگر فرزندان استان به فکر حل مشکلات نباشند کسی از بیرون هم نمی تواند معجزه کند

خورنا – این کاندید اصلاح طلب حوزه انتخابی اهواز با بیان اینکه برخی دغدغه ها و شناخت وضعیت استان موجب شد که در این عرصه ورود کنم عنوان کرد: اگر فرزندان استان به فکر حل مشکلات نباشند کسی از بیرون هم نمی تواند معجزه کند و جایی که می تواند در تغییر این موضع تاثیر گذار باشد مجمع نمایندگان استان است.

کاندید اصلاح طلب حوزه انتخابی اهواز گفت: به دلیل وجود بسیاری از ظرفیت های توسعه ای در استان خوزستان سرمایه گذاری در این استان برای پیشرفت کشور نسبت سایر استان ها توجیه بیشتری دارد.
به گزارش روابط عمومی حزب اعتماد ملی خوزستان، همایون یوسفی در نشستی با حضور اعضای این حزب در دفتر اهواز اظهار کرد: به عنوان فرزند این استان و کسی که ۱۰ سال مسئولیت اجرایی داشته ام، تمام جریانات درون استان را می شناسم و با احترام به همه افراد کمتر جریانی را در استان سراغ دارم که به واقع به فکر حل مشکلات مردم باشد.
۲۷۳۴۸_۹۴۵
این کاندید اصلاح طلب حوزه انتخابی اهواز با بیان اینکه برخی دغدغه ها و شناخت وضعیت استان موجب شد که در این عرصه ورود کنم عنوان کرد: اگر فرزندان استان به فکر حل مشکلات نباشند کسی از بیرون هم نمی تواند معجزه کند و جایی که می تواند در تغییر این موضع تاثیر گذار باشد مجمع نمایندگان استان است.
وی با بیان اینکه بحث استان خوزستان و اهواز بسیار پیچیده است تصریح کرد: خوزستان در گذشته نه چندان دور طبق گزارشات سازمان مدیریت برنامه ریزی از نظر برخورداری، تا قبل از وقوع جنگ تحمیلی جز سه استان اول کشور بوده است امابعد از جنگ متاسفانه شاخص های توسعه ای ما از رتبه های برتر کشوری به رتبه های آخر کشور تبدیل شد.
یوسفی خاطر نشان کرد: در بخش های مختلف آموزش، امنیت، بهداشت و… رتبه های پایین کشوری را داریم و اگر این سقوطی که استان خوزستان در شاخص های خود پیدا کرده به همین شکل ادامه یابد در آینده نه چندان دور وضعیت استان به حدی می رسد که معیشت ما هم مختل خواهد شد به عنوان مثال اگر پدیده گرد و خاک، بیکاری و وضعیت کارون به این شدت ادامه یابد در آینده نه چندان دور همه اقوام در استان از نظر معیشت دچار مشکل می شوند.