ادعای روزنامه سان: نیروی زمینی اسرائیل وارد ایران می‌شود و تأسیسات اتمی را می‌ترکاند!

خورنا: اسراییل در طرح حمله به تاسیسات هسته ای ایران ، “نفوذ نیروی زمینی” از طریق خاک عراق به داخل خاک ایران برای ضربه زدن به تاسیسات هسته ای این کشور را در دستور کار دارد.

روزنامه سان بریتانیا به نقل از برخی منابع نظامی اسراییل و منابع اطلاعاتی بریتانیایی مدعی شد که اسراییل در طرح حمله به تاسیسات هسته ای ایران ، “نفوذ نیروی زمینی” از طریق خاک عراق به داخل خاک ایران برای ضربه زدن به تاسیسات هسته ای این کشور را در دستور کار دارد.

به گزارش عصر ایران این گزارش به می نویسد : مقامات عالی رتبه نظامی در تل آویو بر این باورند که مقامات سیاسی این رژیم تا پایان سال جاری میلادی دستور حمله به ایران را صادر خواهند کرد.

بر اساس این گزارش سایت فردو قم مهم ترین هدف مد نظر حمله از طریق نیروی زمینی اسراییلی هاست .

سان به نقل از برخی منابع اطلاعاتی می نویسد : مقامات اسراییل در نظر دارند اواخر اکتبر و اوایل ماه نوامبر به ایران حمله کنند و دلیل این مساله همزمانی با انتخابات ریاست جمهوری آمریکا است.

یک مقام آگاه بریتانیایی به سان می گوید : ما می دانیم که اسراییل در صحاری عراق حضور دارد و یکی از اهداف اسراییل در حمله به ایران نفوذ زمینی از طریق عراق به داخل خاک ایران و نابودی تاسیسات هسته ای از طریق بمبگذاری است . در واقع تنها راه اینکه اسراییلی ها بتوانند از نابودی تاسیسات هسته ای مورد نظرشان در ایران مطمئن شوند اقدام از طریق حملات زمینی است.

این مقام بریتانیایی در عین حال هشدار می دهد : حمله اسراییل به ایران شرایط بسیار خطرناکی را به وجود می آورد چون ایران به طور قطع به این حمله واکنش نشان خواهد داد و منطقه در شرایط بسیار خطرناکی قرار خواهد گرفت.

روزنامه سان به نقل از یک سیاستمدار اسراییلی می نویسد : ایهود باراک تصمیم خود را برای حمله به ایران بدون کسب نظر واشنگتن گرفته است.

البته روزنامه سان ننوشته که چگونه نیروهای نفوذی ارتش اسرائیل ، از مرز ایران می گذرند ، صدها کیلومتر در خاک ایران پیشروی می کنند ، به تاسیسات هسته ای می رسند ، آنجا را منفجر می کنند و سپس برمی گردند ؛ گو این که در کل مسیر رفت و برگشت و در تاسیسات اتمی ایران ، هیچ نیروی نظانی ایرانی وجود ندارد! به نظر می رسد این پروژه ، بیشتر شبیه بازی های رایانه ای است تا یک طرح جنگی واقعی!

ایران تهدید کرده در صورت دست یازیدن اسراییل یا آمریکا به حمله ، واکنش ایران قاطع و پشیمان کننده خواهد بود.