رئیس جهاد کشاورزی اندیمشک:

۴۹ هزار هکتار از اراضی اندیمشک به تولیدات کشاورزی اختصاص یافت

خورنا – محمد جعفر آفرین در گفت‌و‌گو با خبرنگار خورنا در اندیمشک، اظهار داشت: امسال بیش از ۴۹ هزار هکتار از اراضی کشاورزی اندیمشک به کشت و تولید انواع محصولات اختصاص یافت.

وی افزود: این اراضی در بخش شهری و روستایی به کشت و تولید انواع محصولات کشاورزی اختصاص یافت و این تولیدات اندیمشک را به قطب تولیدات این محصولات در استان تبدیل کرده است.

رئیس جهاد کشاورزی اندیمشک عنوان کرد: تولیدات کشاورزی شهرستان پس از تامین نیاز شهروندان به استان‌های دیگر کشور با جهت تنظیم بازار و تامین نیاز مصرف کنندگان صادر شده است.

وی گفت: با اجرای این طرح پیش بینی می‌شود بیش از ۱۰۰ هزار میلیون ریال و در قالب تسهیلات سرمایه در گردش در اختیار تولید کنندگان محصولات کشاورزی اندیمشک، قرار خواهد گرفت.

آفرین بیان کرد: این تسهیلات مرتبط با نوع کشت تولید کنندگان محصولات کشاورزی و با همکاری بانک کشاورزی در بخش‌های شهری و روستایی شهرستان به اجرا می‌رسد.

وی افزود: هم چنین با همکاری جهاد کشاورزی اندیمشک نقدینگی و سرمایه در گردش بنگاه‌های کشاورزی و تولیدی در شهرستان تأمین شده که این اعتبارات به منظور رونق بخشیدن به تولیدات کشاورزی، دام و صنایع جانبی تسهیلات جاری ویژه‌ای با یارانه دولتی جهت طرح و پروژه‌های شهرستان از محل صندوق توسعه ملی اختصاص یافته است.

رئیس جهاد کشاورزی اندیمشک عنوان کرد: این تسهیلات با کارمزد یارانه‌ای به متقاضیان در دو بخش توسعه یافته و کمتر توسعه یافته که دارای پروانه بهره برداری می‌باشند با اولویت آب و کشاورزی پرداخت می‌شود.