همزمان با ایام الله دهه فجر؛

گزارش و تصاویر نمایشگاه جلوه های خدمت با حضور شهردار و اعضای شورای شهر با همت سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اهواز

خورنا – همزمان با فرارسیدن ایام الله دهه فجر مراسم افتتاح نمایشگاه جلوه های خدمت با حضور شهردار اهواز، اعضای شورای شهر و جمعی از مسئولان استانی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری اهواز، شهردار اهواز در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره امام امت و شهدای عزیز گفت: دهه فجر نماد تحقق وحدت کلمه مردم ولایتمدار و شهیدپرور ایران اسلامی در استقرار نظام الهی و مردمی جمهوری اسلامی است.
۲۷۰۱۲_۶۷۲
سیدخلف موسوی شهردار اهواز در مراسم افتتاحیه نمایشگاه جلوه های خدمت با بیان این مطلب گفت: انقلاب اسلامی فرصت های بی بدیلی را برای شکوفایی جوانان این مرز و بوم فراهم کرد و غبار محرومیت را از چهره ایران اسلامی زدود.
موسوی با اشاره به حسادت ها و شیطنت های برخی ایادی استکبار در منطقه گفت: آنها طاقت مشاهده موفقیت ها و پیشرفت های روزافزدن ملت شریف ایران را ندارند ولی به فضل پروردگار با فرامین و رهنمودهای رهبرمعظم انقلاب اسلامی، مسیر پیشرفت این ملت تا رسیدن به قله ها ادامه خواهد داشت.
شهردار اهواز به فعالیت های دو سال گذشته شهرداری اهواز اشاره کرد و گفت: به جرات می توان گفت این مدت کوتاه درخشانترین دوره فعالیت های خدماتی و عمرانی در ادوار مختلف فعالیت شورای شهر در کلانشهر اهواز است و البته این نافی وجود مشکلات و محرومیتها نیست و همه باید تلاش کنیم مردم احساس کنند تحولات اساسی و زیربنایی در شهر روی می دهد و ان شاءالله مردم اهواز هر خواسته ای از خدمتگزاران خود دارند برآورده شود و یا اجرای آنها آغاز شود.
وی گفت: با همکاری و حمایت اعضای محترم شورا و تلاش گسترده همه همکاران عزیز در شهرداری اهواز پروژه های بزرگ و ماندگار را در سطح شهر اجرایی کرده ایم که بعضا به بهره برداری رسیده و برخی نیز با پیشرفت فیزیکی خوبی در حال اجرا هستند.
وی به احداث تقاطع های غیرهمسطح، تقویت سیستم های هوشمند حمل و نقل و کنترل ترافیک، احداث مجموعه های ورزشی چمن مصنوعی فوتبال، افزایش سرانه فضای سبز و…اشاره کرد و گفت: خدمتگزاری به مردم را برای خود افتخار می دانیم و امیدواریم خداوند این توفیق را بدهد که در این مسیر موفق باشیم.
شهردار اهواز ضمن تقدیر از سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری، از همکاری و حمایت اعضای شورا برای خدمات رسانی بهتر به شهروندان تشکر کرد.
دشمنان انقلاب، واقعیتها را وارونه جلوه می دهند
۲۷۰۱۳_۴۳۴
مدیر عامل سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری اهواز هم در این مراسم با اشاره ایام پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی گفت: اتفاق خارق العاده و معجزه ای که در این قرن پرتلاطم اتفاق افتاد و ملت مسلمان ایران با تاسی از اهل بیت و پیروی از مقام شامخ ولایت بیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره)، بنیاد رژیم منحوس و مستبد پهلوی را برانداختند و زیربنای یک نظام اسلامی و الهی را در دنیای امروز نهادند.
مهدی مکارمی ضمن عرض تبریک ایام مبارک دهه فجر خدمت کلیه هموطنان و همکاران اذهان داشت: در دوره چهارم شورای شهر اهواز و تصدی آقای موسوی بعنوان شهردار اهواز شاهد فعالیت ها و پروژه های بزرگ و ماندگاری بوده ایم که قطعاً باید بازتاب و انعکاس بیشتری داشته باشد.
وی با اشاره به فرمایش حضرت امام (ره) در جمع کارکنان شهرداری اهواز که در این نمایشگاه نیز از آن بهره گرفته اند، افزود: دشمنان و مخالفین نظام جمهوری اسلامی تلاش می کنند که چنین وانمود کنند که در این دوره به نسبت قبل از پیروزی انقلاب فعالیت چشمگیری صورت نگرفته است در حالی که ما میدانیم که عمران، آبادانی و خدماتی که در دوره نظام جمهوری اسلامی به مردم شهر ها و روستا های دور افتاده صورت گرفته است خدمات بی بدیلی بوده است. اما دشمنان انقلاب و نظام جمهوری اسلامی، واقعیتها را وارونه جلوه می دهند.
وی در ادامه بیان فرمایشات حضرت امام (ره)  بیان کرد : کارها و فعالیت ها را به مردم بگویید و انها را انعکاس دهید چرا که همین عمل باعث ایجاد امید و امیدواری شود و منجر به مشارکت هرچه بهتر شهروندان می گردد.
مکارمی گفت: سعی شده در این نمایشگاه پروژه هایی که توسط شهرداری اهواز اجراشده را در قالب نمایشگاه اینفوگرافیک که شامل عکس و شرح مختصری از آنها را داشته باشیم.
مکارمی گفت: درکنار این نمایشگاه غرفه سلامت با همکاری معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور برپا شده که شهروندان ضمن مراجعه می توانند مشاوره سلامت بگیرند، غرفه ای برای کودکان نیز تعبیه شده است که در آن تصاویر و نقاشی مرتبط با موضوع انقلاب اسلامی را به تصویر بکشند.
مدیرعامل سازمان فرهنگی و وزشی شهرداری افزود: همچنین غرفه دیگری با موضوع انقلاب برپا شده که دارای تصاویر و اینفوگرافیک از وقایع انقلاب شهر اهواز است چرا که در شهر اهواز شاهد وقایع تاریخی و انقلابی بسیاری بوده ایم و با عنایت حضرت آیت الله موسوی جزایری نماینده معزز ولی فقیه در استان و سایر علمایی که در آن مقطع زمانی هدایت و رهبری وقایع انقلابی شهر اهواز را بر عهده داشته اند، شاهد حماسه پر شور مردم اهواز در جریان پیروزی انقلاب بودیم.
همچنین در این نمایشگاه کتاب روز شمار انقلاب منتشر شده است جهت عرضه به شهروندان ارائه می گردد.
 وی در پایان گفت: امیدواریم با انجام فعالیتهای همه همکاران م ان در حوزه فرهنگی، اجتماعی و روابط عمومی و سایر مجموعه های شهرداری اهواز بتوانیم منویات و فرمایشات حضرت امام را به خوبی اجرا نمائیم و شاهد همبستگی و همدلی مردم شریفمان در تجدید بیعت با امام عزیزمان و مقام معظم رهبری و آرمانهای انقلاب اسلامی باشیم.
انقلاب اسلامی؛ سرآغاز استقلال خواهی و مبارزه با استکبار
۲۷۰۲۰_۷۸۴
جانعلی خورشیدی عضو شورای شهر هم در این مراسم با تبریک دهه فجر گفت: به برکت رهبری حکیمانه حضرت امام و وحدت کلمه آحاد مردم ولایتمدار کشورمان، انقلاب اسلامی بعنوان یک رویداد اصیل و مهم تاریخی سرآغاز استقلال خواهی  و مبارزه با استکبار و استعمار شده است.
خورشیدی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع حرم، به فعالیتها و اقدامات صورت گرفته در شهر اهواز طی دوره چهارم شورا گفت: در این مدت شاهد فعالیتهای چشمگیری شهرداری و شهردار خدوم و پرتلاش اهواز بوده ایم و لازم است این فعالیتها در معرض دید شهروندان قرار بگیرد.
رییس کمیسیون خدمات شهری خدمت به مردم را وظیفه داتی همه مسولان و دست اندرکاران امور دانست و ابراز امیدواری کرد مشکلات و نارسایی های اهواز رفع شود.
وی گفت: امیدواریم با همت اعضای شورا و تلاشهای شهردار و مجموعه پرسنل و کارکنان شهرداری، شاهد تداوم خدمت رسانی و توسعه شهر اهواز باشیم.
رییس کمیسیون خدمات شهری شهرداری در پایان با اشاره به تلاشهای صورت گرفته برای ساماندهی مرکز شهر، خواهان عزم و همکاری همه مسولان استان و شهرستان برای حل مشکلات هسته مرکزی شهر شد.
خورشیدی همچنین از برگزاری این نمایشگاه توسط سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری قدردانی کرد و گفت: آغاز خوب و قوی سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری و مدیریت جوان و شایسته آن، نویدبخش تحولات خوبی در فعاالیت های فرهنگی، هنری و ورزشی در شهر اهواز است.
۲۷۰۱۶_۹۶۵ ۲۷۰۱۷_۳۴۹ ۲۷۰۱۸_۴۷۶ ۲۷۰۲۰_۷۸۴ ۲۷۰۲۱_۸۷۶ ۲۷۰۲۲_۲۴۵ ۲۷۰۲۳_۲۹۹