طرح جامع فاضلاب ماهشهر یک طرح ملی و فراسازمانی است

خورنا: سرپرست شرکت آب و فاضلاب استان خوزستان گفت: طرح جامع فاضلاب شهرستان بندر ماهشهر یک طرح ملی و فراسازمانی است.

به گزارش خورنا از ماهشهر، محمدعلی صنیعی‌نژاد ظهر امروز در آیین کلنگ‌زنی طرح جامع فاضلاب شهرستان بندر ماهشهر اظهار کرد: سیاست‌گذاری صحیح دولت مهرورز،‌ نگاه ویژه نمایندگان مجلس شورای اسلامی و پیگیری مستمر مسئولان استان سبب شد امروز اجرای بزرگ‌ترین طرح زیست‌محیطی خوزستان در بندر ماهشهر کلید بخورد.

وی ادامه داد: این یکپارچگی و همدلی بسیار ارزشمند است و منجر به برداشته شدن گامی بسیار بلند در راستای رفع یکی از بزرگ‌ترین دغدغه‌های شهروندان ماهشهری شده است.

سرپرست شرکت آب و فاضلاب استان خوزستان با بیان اینکه اصلاح کامل شبکه فاضلاب شهرستان بندر ماهشهر نیازمند بیش از ۶۰۰ میلیارد ریال اعتبار است، تصریح کرد: در ۱۵ سال گذشته کمتر از ۱۰۰ میلیارد در این بخش سرمایه‌گذاری شده است.

صنیعی‌نژاد افزود: اما بر اساس رسالتی که بر دوش همه ماست، در راستای تأمین اعتبار مورد نیاز و برای اجرای بزرگ‌ترین طرح زیست‌محیطی استان، ۱۱۴ میلیارد ریال پیش‌بینی شده است که این میزان اعتبار برابر اعتبارات ۱۴ سال گذشته است.

وی خاطرنشان کرد: سال گذشته دولت عدالت‌محور ۲۰ میلیارد ریال به این بخش اختصاص داد و ۱۰۰ درصد این اعتبار نیز جذب و تخصیص داده شد اما امروز شاهد این هستیم که اعتباری بالغ بر ۱۱۴ میلیارد برای اجرای طرح ملی و فراسازمانی فاضلاب ماهشهر اختصاص یافته که نشان دهنده نگاه ویژه دولت مهرورز به استان خوزستان و شهرستان بندر ماهشهر است.

سرپرست شرکت آب و فاضلاب استان خوزستان بیان داشت: برای اینکه بتوانیم این طرح بزرگ را ظرف مدت سه سال به سرانجام برسانیم رسالت بسیار سنگینی بر دوش ماست که نیازمند همکاری و تعامل همه دستگاه‌های اجرایی و ذی‌ربط است.

صنیعی‌نژاد در پایان با بیان اینکه در اجرای این طرح کمیت و کیفیت به طور همزمان مد نظر قرار دارد، اظهار داشت: در اجرای این طرح به همان میزانی که به کمیت توجه و نگاه شده است کیفیت را نیز مد نظر قرار داده‌ایم و نظارت بسیار دقیقی بر احداث و روند اجرای این پروژه اعمال خواهد شد تا هیچ خدشه‌ای به کیفیت آن وارد نشود.