تراکتورسازی تبریز و نفت آبادان تحت تأثیر زلزله شمال غرب کشور

خورنا: در هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های کشور تیم‌های تراکتورسازی تبریز و نفت آبادان در شرایطی برابر یکدیگر صف‌آرایی می‌کنند که این دیدار به شدت تحت تأثیر حادثه زلزله شمال‌غرب کشور خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های کشور پس از توقفی حدوداً ۱۰ روزه به دلیل برگزاری اردوی تیم ملی فوتبال کشورمان در مجارستان با برگزاری هفته پنجم بازی‌ها مجدداً از سر گرفته خواهد شد.

در یکی از رقابت‌های این هفته و در شهر تبریز تیم‌های فوتبال تراکتورسازی این شهر و نفت آبادان روبروی یکدیگر قرار خواهند گرفت.

با توجه به وقوع حادثه زلزله روزهای اخیر در استان آذربایجان غربی این دیدار نیز قطعاً تحت تأثیر اتفاقات تلخ این حادثه قرار خواهد گرفت و عواید حاصل از بلیط‌ فروشی این دیدار نیز به زلزله‌زدگان اختصاص خواهد یافت.

اما از لحاظ فنی جدال دو این تیم می‌تواند جذابیت‌های خاصی را برای دوستداران این دو تیم پرطرفدار در بر داشته باشد.

طلایی پوشان آبادانی در این فصل آغازی ناامیدکننده را داشته و با تنها یک امتیاز در قعر جدول رده‌بندی مسابقات و جایگاه هفدهم قرار دارند.

شکست دور از انتظار و سنگین خانگی ۶ بر ۲ نفتی‌ها در برابر هم‌نام تهرانی، آن در مقابل دیدگان هزاران تماشاگر آبادانی کاسه صبر هواداران این تیم را در همین هفته‌های نخستین لبریز کرده و فریاد اعتراض به عملکرد بازیکنان و کادر فنی از روی سکوها بلند شده است.

هرچند مسئولان باشگاه نفت آبادان فعلاً سرمربی خود را در سمت خود ابقاء کرده‌اند اما به نظر می‌رسد تداوم نتایج اخیر در یکی دو بازی آینده مسئولان این تیم را مجبور به تصمیم‌گیری دیگری در خصوص کادر فنی و کاستای پرتغالی خواهد کرد.

شاگردان کاستا به شدت به امتیازات این بازی خارج از خانه نیاز دارند تا خود را از بحران خارج کنند و ژوزه کاستا سرمربی این تیم نیز برای حفظ نیکمت لرزان خود قطعاً بیش از هر کسی به اهمیت امتیازات این دیدار واقف است.

البته تیم نفت آبادان در این دیدار تعدادی از بازیکنان خود را به دلیل مصدومیت در اختیار نخواهد داشت.

حسین بغلانی، سیامک کوهنورد و مهدی دغاغله بازیکنانی هستند که دیدار مقابل تراکتورسازی را به دلیل مصدومیت از دست داده‌ و علی ممبینی هافبک بازی‌ساز این تیم نیز وضعیت مبهمی برای حضور در این دیدار دارد.

در سوی دیگر اما تیم تراکتورسازی تبریز قرار دارد که ابتدا فصل را با دو تساوی آغاز کرد اما دو برد پیاپی در هفته‌های سوم و چهارم وضعیت این تیم در جدول رده‌بندی مسابقات را سامان بخشید.

شاگردان اولیویرای پرتغالی برای حضور در جمع بالانشینان جدول و قرارگرفتن در جمع مدعیان این فصل به دنبال کسب هر سه امتیاز مسابقه خواهند بود.

این دیدار رویارویی دو اندیشه پرتغالی در فصل پرتغالی لیگ برتر امسال نیز خواهد بود که باید ببینیم اندیشه‌های کدامیک از سرمربیان دو تیم خواهد تونست نتیجه را به سود خود رقم بزند؟

این دیدار از ساعت ۱۹:۴۰ دقیقه روز یک‌شنبه و در ورزشگاه یادگار امام تبریز برگزار خواهد شد.

بر اساس اعلام سازمان لیگ قضاوت این مسابقه بر عهده علیرضا فغانی و با کمک‌های رضا سخندان و مصطفی فراهانی خواهد بود.

امید زباری

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *