۲ پروژه آموزشی خیرساز در دزفول افتتاح شد

خورنا – معاون عمرانی استانداری خوزستان پیش از ظهر امروز سه شنبه در آئین افتتاح این فضای آموزشی با تبریک پیروزی جمهوری اسلامی بر استکبار جهانی اظهار کرد: حضور ما در شهرستان ها رساندن پیام تقدیر و تشکر ازسوی استاندار برای افرادی است که در انجام پروژه های عمرانی تلاش می کنند.

احمد سیاحی بابیان اینکه دزفول پایتخت مقاومت ایران است، افزود: پس شایسته است تا از تمام خدمات بهینه و پتانسیل ها استفاده کرد تا مردم این شهر در رفاه معیشتی باشند و اکنون نیز شاهد افتتاح پروژه های زیادی درسطح دزفول و استان ازسوی دولت هستیم.

وی یادآور شد: وظیفه تمام مسئولان دزفول است تا در جهت حل مشکلات اساسی این شهرستان گام بردارند.

معاون عمرانی استانداری خوزستان گفت: ایجاد کارخانه، شرکت و فعالیت های اقتصادی در زمینه کشاورزی باعث رونق توسعه می شود اما ایجاد فضاهای آموزشی رسالت و وظیفه ما است تا بتوانیم در تربیت نسل آینده کوشا باشیم چرا که این جوانان هستند که آینده کشورمان را که سرآمد کشورهای اسلامی است خواهند ساخت.

رئیس اداره آموزش وپرورش دزفول نیز در این مراسم اظهار کرد: اولین پروژه آموزشی خیرساز، مدرسه راهنمایی ۶ کلاسه ملک آسا در کوی آزادگان دزفول است که این پروژه از زیربنای هزار و ۱۵۰ متر مربع و مساحت ساختمان آموزشی ۹۹۰ متر برخوردار است.

غلامرضا نصراله پور افزود: یکصد میلیون تومان از هزینه ساخت این مدرسه توسط خیر و ۸۰۰ میلیون تومان آن از اعتبارات دولتی پرداخت شده است.

وی تصریح کرد: دومین پروژه آموزشی خیرساز نیز دبیرستان دوره اول شهید «سعید زربخش» و به یاد پدر خیر و نیکوکار این شهید یعنی نصرالله زربخش است، ضمن اینکه این دبیرستان ۶ کلاسه با زیربنای هزار و ۱۰۰ متر و مساحت آموزشی ۷۸۰ متر است.

رئیس اداره آموزش وپرورش دزفول با اشاره به اینکه هر دو پروژه خیرساز به صورت مشارکتی هستند، ادامه داد: ۲۵۰ میلیون تومان از هزینه ساخت این دبیرستان توسط خانواده زربخش و مابقی ازاعتبارات ملی هزینه شده است.

معاون اجرایی اداره کل نوسازی خوزستان نیز اظهار کرد: امیدوار هستیم از این فضاهای آموزشی جدید به صورت شایسته و توانمند استفاده شود و خیرین نیز در راه خود ثابت قدم باشند.

منصور علوی افزود: به مناسبت دهه فجر مقرر شده تا ۳۹ پروژه آموزشی در سراسر استان افتتاح شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *