وداع باشکوه مردم اندیمشک با شهدای مدافع حرم

خورنا – با حضور پرشور و انقلابی مردم اندیمشک پیکر پاک و مطهر شهدای عالی مقام مجدی نسب و الیاسی در گلزار شهدای اندیمشک تشییع و به خاک سپرده شد.

به گزارش خورنا از اندیمشک، با حضور پرشور و انقلابی مردم اندیمشک پیکر پاک و مطهر شهدای عالی مقام مجدی نسب و الیاسی در گلزار شهدای اندیمشک تشییع و به خاک سپرده شد.

این مراسم که ظهر امروز و با حضور پر شور و گسترده اقشار مختلف اجتماعی در شهر یک هزار شهید اندیمشک برگزار شد مردم این خطه پر افتخار با طنین شهادت افتخار ما است و با اهتزاز پرچم‌های سرخ و سبز معطر به نام اهل بیت (ع) با فرزندان خود، وداعی با شکوه داشتند.

مردم اندیمشک که پیش از این و با حضوری انقلابی در مراسم استقبال و آئین وداع با شهدای مدافع حرم خود یاد این شهدای والا مقام را به نحوی شایسته گرامی داشته بودند در مسیر تدفین و خاک سپاری شهدای والا مقام احمد الیاسی و احمد مجدی نسب با پای پیاده از میدان امام خمینی (ره) این شهرستان تا گلزار شهدای اندیمشک به پیشواز پیکر پاک و مطهر این سرو قامتان معاصر رفتند.

مردم اندیمشک در این مراسم با تشکیل گروه‌های عزاداری و نوحه خوانی و ذکر اسامی متبرکه اهل بیت (ع) یاد و خاطر فرزندان رشید خود را گرامی داشتند.

به گزارش خورنا، شهدای والا مقام الیاسی و مجدی نسب در جریان مبارزه با گروه‌های تکفیری و دفاع از حرمین شریفه اهل بیت (ع) به مقام والای شهادت نائل آمده‌اند.

حضور گسترده مردم ولایت مدار اندیمشک در مراسم تدفین و به خاکسپاری این شهدای والا مقام سبب اختلال در مسیرهای منتهی به گلزار شهدای اندیمشک شد.

از زمان اعلام خبر شهادت این فرزندان پر مهر ایران اسلامی، خانه‌های این شهدای والا مقام مملو از مردمی است که راه ولایت و منطق اسلام را به سرلوحه عملی و اعتقادی خود تبدیل کرده‌اند.

بیش از این شهید والا مقام حبیب رحیمی منش در شور انقلابی مردم اندیمشک و با برگزاری یک مراسم ماندگار به خاک سپرده شده بود.