بانوان اندیمشک قهرمان تکواندو نوجوانان باشگاه‌های خوزستان شد

خورنا – شهرزاد میرپور در گفت‌وگفت با خبرنگار خورنا دراندیمشک، اظهار داشت: مسابقات قهرمانی تکواندو بانوان خوزستان در رده سنی نونهالان و نوجوانان به میزبانی شهرستان اهواز برگزار شد.

وی افزود: تیم باشگاهی بانوان اندیمشک با کسب عناوین برتر قهرمان تکواندو باشگاه‌های خوزستان در رده سنی نونهالان و نوجوان شد.

سرپرست تیم تکواندو اندیمشک عنوان کرد: در این رقابت‌ها و در بخش تیمی بانوان تکواندو کار اندیمشک در رده سنی نونهالان، به مقام دوم و تیم نوجوانان به مقام قهرمانی این رقابت‌ها، دست پیدا کرد.

وی گفت: در بخش نونهالان این رقابت‌ها و در قالب یک تیم ده نفره بانوان تکواندو کار اندیمشکی در بخش انفرادی، توسط زینب توپال، آیدا معتمدی، سارا میزبان، سه مدال طلا و هستی نقی پور و شیرین منفرد ۲ مدال نقره و زهرا میر عالی و فاطمه شیرزاد ۲ مدال برنز کسب کردند.

میرپور بیان کرد: هم چنین در رده سنی نوجوانان و در قالب یک تیم ده نفره بانوان تکواندو کار اندیمشک در بخش انفرادی توسط هدیه شهاوند، فائزه خادم پاپی، فاطمه بخشی، شیرین منفرد نگار خالقی، ۵ مدال طلا و حدیث بخشی و فاطمه خالقی ۲ مدال نقره کسب کردند.

سرپرست تیم تکواندو اندیمشک عنوان کرد: این رقابت‌ها به مناسبت گرامی داشت ایام مبارکه دهه فجر و با عنوان جام فجر و با رعایت تمامی قوانین مورد تأیید فدراسیون جهانی این رشته ورزشی و با استفاده از کلاه و هوگو الکترونیکی برگزار و بانوان تکواندو کار اندیمشک، حکم و مدال قهرمانی و کاپ قهرمانی را در بخش انفرادی و تیمی کسب کردند.