رئیس جهاد کشاورزی اندیمشک مطرح کرد

سرمایه‌گذاری ۷۰ میلیاردی در طرح‌های کشاورزی شهرستان اندیمشک

خورنا – محمدجعفر آفرین ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه، اظهار داشت: امسال و با هدف توسعه و گسترش تولید محصولات کشاورزی در شهرستان و به مناسبت دهه مبارک فجر ۲۹ طرح مختلف در حوزه کشاورزی شهرستان به بهره برداری خواهد رسید.

وی افزود: این طرح با سرمایه‌گذاری ۷۰ میلیارد ریالی و در حوزه‌های مختلف کشاورزی به بهره برداری خواهند رسید.

رئیس جهاد کشاورزی اندیمشک عنوان کرد: از این حجم سرمایه گذاری اعتباری بالغ بر ۵۴ میلیارد ریال از طریق منابع مالی بانک‌ها جذب و به فعالان بخش کشاورزی اندیمشک اختصاص یافته است.

وی گفت: ۱۳ میلیارد ریال از این حجم سرمایه گذاری نیز از طریق کمک‌های دولتی بلاعوض جذب و به این حوزه اختصاص یافته است.

آفرین بیان کرد: ۲۰ میلیارد ریال از منابع مالی مورد نیاز این طرح‌ها نیز با مشارکت بخش خصوصی تأمین شده است.

وی افزود: با اجرای این طرح‌ها بیش از ۵۰ فرصت شغلی مستقیم و ۳۵ فرصت شغلی غیر مستقیم ایجاد شده است و در مدت کمتر از یک سال با تأمین اعتبارات مورد نیاز تکمیل و به بهره برداری رسیده‌اند.

رئیس جهاد کشاورزی اندیمشک عنوان کرد: عمده این طرح‌ها در بخش آبیاری‌های نوین اراضی زیر کشت و تولید محصولات دامی و طیور و تامین ماشین آلات و تجهیزات نوین کشاورزی است که با حضور مسئولان محلی و استانی در بخش مرکزی و الوار گرمسیری اندیمشک افتتاح و به بهره برداری خواهند رسید.

وی گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته، شاهد گسترش خدمات حوزه جهاد کشاورزی به مردم اندیمشک در محورهای مختلف کشت و تولید و تأمین نیازهای شهروندان و افزایش صادرات محصولات کشاورزی تولید شده در شهرستان به استان‌های هم جوار و خارج از کشور به نحوی مطلوب هستیم.