دامن زدن به مسائل قومیتی آفت انتخابات پیش رو در دزفول

خورنا – نواب خف زاده: هرچه به روز سرنوشت ساز ۷ اسفند نزدیک می شویم اخبار انتخاباتی جنجالی تر و پرحاشیه تر در بین مردم و فعالین دست به دست میشود و رفته رفته تمام مردم خود را برای برگزاری انتخابات پرشور آماده می کنند.

شهرستان دزفول نیز از این قافله مستثنی نیست و همانند دیگر نقاط کشور حال و هوای انتخاباتی به خود گرفته و تمام اقشار جامعه را درگیر این رویداد مهم کرده به گونه ای که از فضای مجازی تا حقیقی همه و همه درگیر تبلیغات انتخابات توسط حامیان نامزها می باشند اما در این میان همچون گذشته شاهد بداخلاقی های انتخاباتی هستیم که هرچند این موضوع تازگی ندارد اما تکرار آن قطعا یک رویه ناخوشایند است.

برخی شنیده ها و دیده ها حکایت از آن دارد که برخی نامزدهای انتخابات شهرستان که شانس خود را بیش از دیگر رقبا می دانند با مطرح کردن مسائل قومیتی و دامن زدن به آنها سعی در ایجاد اختلاف و تفرقه در بین آحاد جامعه را داشته تا بتوانند با مطرح کردن چنین مسائلی شانس موفقیت خود را در انتخابات افزایش دهند. این مسائل تا جایی پیش رفته که برخی نامزدها با ارائه پیشنهادات مادی و وعده های خاص و بعضا پوشالی به برخی رقبا سعی در خالی کردن صحنه از آنها را دارند تا به زعم خودشان از تقسیم آرا جلوگیری کنند.
اما ازسوی دیگر برخی نامزدها که با تطمیع و پیشنهادات این چنینی تضمینی مبنی به انصراف از صحنه رقابت نمی دهند با تخریب شدید این نامزدها مواجه می شوند که به واسطه اینکه آرای خود را بیش از رقبا می دانند به خود اجازه هرگونه تخریب می دهند که این نکته بسیار جای تاسف و تامل دارند.

توصیه دلسوزان، فعالین و مردم به نامزدهای مجلس در شهرستان دزفول این است که فضای سالم و پرشور و نشاط تبلیغات را با اینچنین اقدامات غیراخلاقی آلوده نکنند و با اعتماد به بصیرت و بینش مردم حق انتخاب را بر عهده مردم بسپارند و همیشه به این نکته حائز اهمیت توجه داشته باشند که برای مردم نباید تصمیم گرفت بلکه باید به تصمیم گیری مردم کمک کرد به نوعی تصمیم سازی کرد و همچنین این نکته را فراموش نکنند که امروز بزرگترین نعمت ما امنیت و آرامش است و این مهم حفظ نخواهد شد مگر با همدلی و اعتماد، پس روا نیست بخاطر بدست آوردن یک کرسی در مجلس فضای امن و متحد جامعه را به سمت ناامنی و نفاق که آفت وحدت و آرمان های جامعه است برد و با دامن زدن به مسائل قومیتی فضای منسجم شهرمان را به سمت چنددستگی برد.

نواب خلف زاده

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • امیدمحمدموسی نظرسنجی خورنا بسیار عالی ونزدیک به واقعیت است.تقدیر وتشکرخودرااز دست اندرکاران این دارم
  • عزت آرپناهی بنظرمن خورنایکی ازبهترین نظرسنجی هاست که به حقیقت نزدیک است وهرکدام ازنامزدهای محترم میتونن ازین طریق محبوبیت خودشون راتاحدودی سنجیده وازمیزان طرفداران وحامیان خودشون نسبت به دیگر رقبا بااطلاع باشن،تشکرازبانیان خورنا