اختلاف بین اصولگرایان اهواز در بستن لیست/ زور چه کسانی میچربد؟

خورنا -گزارش دریافتی خبرنگار خورنا حاکی از آنست که اختلاف شدیدی میان اصولگرایان برای بستن لیست نهایی در اهواز وجود دارد.

سیدشکرخدا موسوی، سیدکریم حسینی، ناصر سودانی، شبیب جویجری، سیداحمد موسوی، سیدشریف حسینی و سیدکریم موسوی هریک طرفدارانی در شورای اصولگرایان دارند.

وجود طیف های مختلف از جمله جبهه پایداری، حامیان احمدی نژاد و رهروان ولایت(طیف لاریجانی) باعث شده عملا اتحاد اصولگرایان در خوزستان محقق نشود و در صورت اعلام سه نفر به عنوان کاندیداهای نهایی دیگر کاندیداها حاضر به کناره گیری نخواهند بود.

گفته می شود اراده اعضای شورای هماهنگی اصولگرایان خوزستان، بر معرفی ناصر سودانی، سیدشکرخدا موسوی و سید کریم حسینی است اما دیگران با این انتخاب مخالفند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • سعید مهدوی با عرض سلام موضوع: فروش نرم افزار خبرنگار هوشمند با این نرم افزار می توانید، بیش از ۱۲۰۰ خبر به صورت ماهانه در سایت خود انتشار دهید. این ربات یک خبر خوان نیست، متن خبر را ویرایش کرده و تصویر خبر را از سایت مقصد در سایت شما درج و انتشار میدهد. شما میتوانید این محصول را به مدت سه روز در سایت خود به صورت رایگان نصب کنید. برای اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید. آدرس سایت : http://40site.ir ایمیل : info@40site.ir ۰۹۱۱۹۳۶۱۷۴۲(تلگرام سامانه خبرنگار هوشمند آماده پاسخ گویی به سوالات شماست) ۰۹۳۳۷۱۰۱۴۱۸ ۳۳۴۲۰۷۰۰ ۰۱۳
  • ناشناس حاج ذالفقار کیانی