فاصله مبارزه با فساد را از تریبون تا تهمت در اندیمشک/ لزوم ورود دستگاه های نظارتی

خورنا – هرچه به روزهای منتهی به انتخابات نزدیکتر می شویم، شاهد تبلیغات روبه گسترش نامزدها هستیم، تبلیغاتی که در آن افراد بیش از آنکه به معرفی برنامه های خود بپردازند به نقد رقبا پرداخته و گاها پارا فراتر نهاده وبه تخریب گروه یا چهره ای خاص روی آورده اند.

این در حالی است که تمامی مسئولین نظام بر حفظ وحدت جامعه و اخلاق در انتخابات تاکید داشته اند.

رهبری در بیاناتی که در همین رابطه بوده است خاطر نشان کرده اند که ملت ما اهل اخلاق، معنویت و عاطفه است، نگذارید فضای انتخابات فضای کدورت شود،هرکدام از نامزد ها و طرفدارانشان برای خودشان تبلیغ کنند ودوستان و نامزدهای دیگر را از خودشان مکدر ننمایند این خیلی مهم است.

اما با توجه به این همه توصیه در طول ادوار مختلف انتخابات هنوزهم شاهد برخی بی اخلاقی ها و تهمت زدن ها هستیم.

نمونه ای از این بی اخلاقی ها در شب ها و روزهای گذشته در شهرستان اندیمشک رخ داد، جایی که یکی از افراد شاخص این رقابت ها که در این دوره هم نامزد شده است به شدت به رقیب خود تاخته و او را متهم به فساد، دروغ گویی و فریب افکار عمومی کرده است.

این اتهامات تا جایی پیش رفته که نامزدی خاص که به نظر می رسد کلا از اعلام طرح و برنامه های انتخاباتی جز کاغذی سفید چیزی در دست ندارد در بخشی از سخنان خود در میان جمعی از جوانان و حامیان خود در یک سخنرانی پر حرارت عنوان کرده است: ۶۵۰۰ قطعه زمین مسکونی در زمان رقیب من بدون طی مراحل قانونی از اموال عمومی خارج و پولی بابت آن پرداخت نشده و یا در حد رایگان واگذار شده است.

یا در بخش دیگری از این سخنرانی عنوان می کند که یکی از مدیران درون شهرستان را برکنار و از شهر بیرون کرده است و بیان می دارد که: به آن مدیر گفتم دمبتو میگیرم و از شهر بیرونت می کنم تا دیگر از این غلطا نکنی.

حال دو نکته ذهن مردم اندیمشک را در گیر خود کرده نکته اول اینکه اگر فرد مذکورمدارکی مستند علیه نامزد رقیب خود ( نماینده پیشین) دارد چرا به قوه قضایه یا مراجع مربوطه ارائه نمی کند تا برار قانون با فرد یا افراد خاطی برخورد شود.

نکته دوم این است که اگر این مدارک موجود نیست، این فرد چگونه و با چه پشتوانه ای تهمت میزند و قانون را زیر پا می گذارد.

مردم اندیمشک از شورای محترم نگهبان و تمامی دستگاه های مربوطه که در امر برگزاری انتخابات دخیل بوده، درخواست دارند، همچون گذشته باشدت و حدت با این بی اخلاقی ها وقانون شکنی ها برخورد کنند، تا افرادی اصلح و کسانی که منشی اسلامی و انقلابی دارند وارد کارزار انتخابات شوند و نه کسانی که قانون شکنی کرده و وجه شورای نگهبان و قوه قضاییه را مخدوش می کنند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • کاظم مرادی ایشان(دارایی)فقط از زبان وسخنرانی تهمت توهین وافترا بلده شورای محترم نگهبان ومجلس خبرگان لطفا رسیدگی بفرمایید این شخص غیر بومی از کجا امده که اینگونه به صاحبخانه توهین میکند حسنوند سرباز ولایت همچون ولی امر همگان را به خویشتن داری دعوت میکند وحاضر به پاسخگویی به زبان خودشان نیست والا،،،،،،،،،،،
  • ایرانی همیشه وقتی یکی تواناست و کاربلد کسانی هستند با حسد و تهمت می خواهند آن شخص را تخریب کنند اما ما اندیمشکی ها می شناسیم هم حسنوند و هم دارایی را پس می توانیم بین هر دو قضاوت کنیم حسنوند مرد سازندگی هاست و دارایی مرد تخریب هاست به دارایی بفرما برنج و روغن های که قرضی خریده تن تن برود پولشان را بده این برنج و روغن ها را بین مردم فقیر توزیع می کند بگو تراول های صد هزاری که تو ادارات پخش می کنی از کجا می آوری این همه هزینه برای چیست لوازم خانه های که می دهی برای جمع کردن رای....درود بر مرد سازندگی حسنوند