دو شهید مدافع حرم در اندیمشک به خاک سپرده می شوند

خورنا – فرماندار اندیمشک گفت: با حضور پر شور مردم اندیمشک ۲ شهید مدافع حرم در اندیمشک به خاک سپرده می‌شوند و مردم این شهر ولایت مدار وداعی باشکوه با این شهدای والا مقام خواهند داشت.

حمید رضا گودرزی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم دراندیمشک، اظهار داشت: شهدای مدافع عامل حیات ارزش‌های اسلامی و انقلابی در مبارزه با لشکر کفر و طاغوت هستند.

وی افزود: تبیین فرهنگ و سیره شهدای اسلام و انقلاب یک ضرورت مهم فرهنگی و اجتماعی در رشد و گسترش مکتب اهل بیت(ع) در دوران معاصر است.

فرماندار اندیمشک عنوان کرد: با حضور پر شور مردم اندیمشک ۲ شهید مدافع حرم در اندیمشک به خاک سپرده می‌شوند و مردم این شهر ولایت‌مدار وداعی باشکوه با این شهدای والا مقام خواهند داشت.

وی افزود: یکی از این شهدا شهید عالی مقام احمد مجدی‌نسب است که در جریان مبارزه با گروه‌های تکفیری به مقام شهادت نائل آمده است.

گودرزی بیان کرد: دیگر شهید مدافع حرم اندیمشک احمد الیاسی است که وی نیز در دفاع از حرم شریفه حضرت زینب(س) به مقام شهادت نائل آمده است.

فرماندار اندیمشک عنوان کرد: شهید والا مقام حبیب رحیمی منش دیگر شهید مدافع حرم شهرستان است که با حضور پر شور مردم اندیمشک در روز پنجشنبه به خاک سپرده شد.

انتهای پیام/