معاون استاندار و فرماندار ویژه خرمشهر :

آماده میزبانی از زائرین راهیان نور در یادمان های دوران دفاع مقدس هستیم

خورنا - معاون استاندار و فرماندار ویژه خرمشهرگفت : آماده میزبانی کامل و بدون دغدغه از زائرین راهیان نور در یادمان های دوران دفاع مقدس هستیم. به گزارش روابط عمومی فرمانداری ویژه خرمشهر ، ولی اله حیاتی درجلسه بررسی مسائل و مشکلات یادمانهای شهداء دفاع مقدس و تسهیل تردد کاروانهای راهیان نور با حضور دکتر کاظمی نژاد مدیر کل امور شهری و روستایی گفت : آماده میزبانی کامل و بدون دغدغه از زائرین راهیان نور در یادمان های دوران دفاع مقدس هستیم .

خورنا – معاون استاندار و فرماندار ویژه خرمشهرگفت : آماده میزبانی کامل و بدون دغدغه از زائرین راهیان نور در یادمان های دوران دفاع مقدس هستیم.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری ویژه خرمشهر ، ولی اله حیاتی درجلسه بررسی مسائل و مشکلات یادمانهای شهداء دفاع مقدس و تسهیل تردد کاروانهای راهیان نور با حضور دکتر کاظمی نژاد مدیر کل امور شهری و روستایی گفت : آماده میزبانی کامل و بدون دغدغه از زائرین راهیان نور در یادمان های دوران دفاع مقدس هستیم .
وی با اشاره به اهمیت بحث راهیان نور و ضرورت بازدید از یادمان های دفاع مقدس ، افزود : به زعم بنده در شرایط حساس فعلی یادمانهای دوران دفاع مقدس هرکدام دانشگاهی است برای نسل جوان ، نسلی که نه دوران انقلاب ، نه امام و نه دوران دفاع مقدس را تجربه کرده است .
معاون استاندار و فرماندار ویژه خرمشهر با بیان اینکه در شرایط فعلی که هجمه های گوناگونی برای از بین بردن روحیه آرمان خواهی و مبارزه با آموزه های دینی بوجود آمده ، تصریح کرد : راه مبارزه با این هجمه ها ، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و حضور راهیان نور در یادمانهای دفاع مقدس است .
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به مسائل و مشکلات راهیان نور و یادمانهای دفاع مقدس در خرمشهر خاطر نشان کرد: با برگزاری جلسات متعدد با مسئولین ذیربط و اتخاذ تمهیدات لازم یکسری نواقص و کمبودها را احصاء کردیم و ان شاءالله در جلسه ای که با مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند خواهیم داشت تمام مسائل و مشکلات آنرا از صفر تا صد حل و فصل می نماییم .
حیاتی اضافه کرد : ما در حوزه شهرستان خرمشهر هیچ مشکلی برای استقبال و پذیرایی از کاروانهای راهیان نور نداریم و در بحث تغذیه و رفاهیات آنان جای هیچگونه نگرانی وجود ندارد .
فرماندار ویژه شهرستان خرمشهر در بخش دیگری از سخنان خود ضمن تقدیر و تشکر از زحمات دستگاههای خدمات رسان در ایام اربعین گفت : دستگاههای خدمات رسان از جمله: بهداشت و درمان ، هلال احمر ، برق ، آبفا و شهرداران خرمشهر و مینو شهر و دستگاههای فرهنگی بصورت روتین وظایف خود را در قبال کاروان های راهیان نور انجام خواهند داد.
وی ادامه داد: بنای کار ما این است که بیشتر از تسهیلات و امکانات منطقه آزاد اروند و دستگاهها و شرکتهای متمول شهرستان مانند اداره بندر و دریانوردی ، تاسیسات دریایی و شرکت نفت و گاز اروندان برای رفع بخشی از کمبود ها استفاده کنیم.
حیاتی همچنین با اشاره به بحث زیرساختهای یادمان های دفاع مقدس اظهار کرد : با پیگیری های انجام شده بحث گازرسانی به یادمان شلمچه در حال انجام است ولی در بخش آب و فاضلاب شهری نیازمند تامین اعتبار هستیم که درصدد آن هستیم از اعتیاری که استاندار محترم برای یادمان ها نظر گرفته اند امسال استفاده کنیم .
معاون استاندار و فرماندار ویژه خرمشهر ضمن تقدیر از اهتمام ویژه استاندار محترم و مدیرکل محترم امور شهری و روستایی در بحث راهیان نور گفت : غرفه هایی را درکنار اردوگاه شهید باکری در نظر گرفتیم که در آن سوغات خرمشهر به زائرین راهیان نور عرضه خواهد شد و همچینن برای رفاه حال زائرین از ظرفیت گردشگری آبی استفاده خواهد شد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *