پروژه های نیمه تمام ورزشی رامهرمز تا فروردین ۹۵ تکمیل خواهند شد

خورنا – معاون وزیر ورزش و جوانان گفت: با توجه به شرایط سخت مالی دولت، پروژه های نیمه تمام ورزشی رامهرمز تا فروردین ۹۵ تکمیل خواهند شد.
هاشمی معاون وزیر ورزش و جوانان در سفر خودبه رامهرمز اظهار کرد: امیدواریم تا پایان سال جاری در سطح استان خوزستان بیش از ۳۵ پروژه ورزشی را مورد افتتاح قرار دهیم.
وی ادامه داد: همه ظرفیت ها و منابع استانی و بخش خصوصی باید دست به دست هم بدهند تا در کنار دولت بتوان سرانه های ورزشی استان را ارتقا داد.
معاون وزیر ورزش و جوانان تصریح کرد: خوشبختانه اعتبارت زیادی در بخش ورزش شهرستان از اعتبارات نفت و استانی هزینه شده است و امیدواریم که ما هم بتوانیم کمک های ملی به این پروژه ها تزریق کنیم تا پروژه های نیمه تمام ورزش رامهرمز را انشااله تا فروردین سال ۹۵ به اتمام برسانیم.
هاشمی ضمن تقدیر از استاندار خوزستان و فرماندار رامهرمز گفت: با تلاش خوبی که در این شهرستان صورت گرفته زمینی به وسعت ۱۰۰ هکتاربرای شهرستان تهیه شده که می شود مجموعه ورزشی خوبی را در رشته های مختلف درآن ایجاد کرد.
معاون وزیر ورزش و جوانان در پایان تاکید کرد: توسعه مکان های ورزشی می تواند از آسیب های اجتماعی جلوگیری کرده و سلامت جامعه وجوانان را تضمین نماید.فرشید فرجی-رامهرمز

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *