۴ شب کنسرت «گروه موسیقی نمیرا» در شهرک بعثت و بندرماهشهر برگزار میشود +جزئیات

خورنا – کنسرت بزرگ گروه نمیرا در ۴ شب در شهرک بعثت(ممکو) و بندرماهشهر برگزار میشود.

به گزارش خورنا، کنسرت بزرگ گروه نمیرا ۸ و ۹ بهمن در سینمای اندیشه شهرک بعثت بندرماهشهر (ممکو) و ۱۵ و ۱۶ بهمن در ناحیه صنعتی بندرماهشهر سینما ۲۱۸ دستگاه در یک سانس ۱۹ الی ۲۱ در هر ۴ شب برگزار میشود.

علاقه مندان جهت خرید بلیط میتوانند یک ساعت پیش از آغاز کنسرت از گیشه بلیط را به قیمت ۳۰ هزار تومان تهیه کنند. همچنین در صورت رزرو یا پیش خرید، میتوانید با ۱۰ درصد تخفیف بلیط را تهیه کنند. تلفن ویژه رزرو بلیط کنسرت گروه نمیرا ۰۹۳۳۸۵۳۵۸۶۱ میباشد.

همچنین مکان های فروش بلیط کنسرت شهرک بعثت بندرماهشهر-مرکز خرید بهار، مغازه عمو سید و بازارچه بعثت مغازه مزارع زاده و بندرماهشهر- ناحیه صنعتی، پاساژ نفت فروشگاه کامپیوتر puls و شعبه ٢ کافه چهارلی میباشد.

IMG-20160125-WA0005

گفتنی است  گروه نمیرا در سال۱۳۸۵توسط مجتبی جلایی تشکیل شد،اولین کنسرت خود را بطور رسمی در سال۱۳۸۹ درجهت حمایت از بیماران تالاسمی شهرستان ماهشهر برگزارکرد.

این گروه ازسال ۸۹الی۹۲ به فعالیت خود درتهران ادامه داد و اعضای آن به تحصیل موسیقی  درآموزشگاههای خصوصی پرداختند.ازجمله فعالیت های گروه که در این دوره میتوان به آن اشاره کرد،اجرای چهل شب موسیقی زنده تاترمذهبی شمشیرها درمجموعه فرهنگی کوثرواقع در نیروهوایی تحت پوشش شهرداری تهران و اجرا در دانشکده علمی کاربردی مدیریت واقع در صادقیه است.