ضرورت راه اندازی مرکز معاینه فنی خودرو در شهرستان

خورنا – فرماندار رامشیر در جلسه شورای ترافیک این شهرستان بر ضرورت راه اندازی مرکز معاینه فنی خودرو در این شهرستان تاکید کرد .

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان رامشیر جلسه شورای ترافیک شهرستان به ریاست فرماندار و با حضور دادستان و اعضای مرتبط در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد .

فرماندار رامشیر در این جلسه با اشاره به مصوبه قبلی شورای ترافیک شهرستان مبنی بر ممنوعیت تردد خودروهای سنگین در سطح شهر از اقدامات نیروی انتظامی و دستگاه قضایی تقدیر کرد و  اظهار داشت : برخورد با ماشین های سنگینی  که با عدم تمکین به  قانون مبادرت به تردد در داخل شهر می شوند و باعث مزاحمت برای شهروندان و تخریب زیرساخت ها می شوند با جدیت ادامه پیدا کند.

سعید فیوضی با اشاره به نیاز شهرستان به محل معاینه فنی خودروها  و اینکه شهروندان پیش از این برای معاینه فنی خودروهای خود به مرکز استان و یا شهرهای همجوار مراجعه می‌کردند تاکید کرد : شهرداری ضمن دعوت از متقاضی بخش خصوصی زمینه را برای دایر نمودن این مرکز در شهرستان فراهم نماید.

وی همچنین بر روشنایی پل مشراگه توسط اداره راه و شهرسازی تاکید کرد.

در ادامه اعضاء به بیان نقطه نظرات خود پرداختند  و مواردی از قبیل احداث دور برگردان در حدفاصل میدان امام حسین (ع) تا مرکز شهر به جهت تسهیل عبور و مرور شهروندان و همچنین ساماندهی مسافربرهای برون شهری پیشنهاد شد که مقررگردید ادارات زیربط با بررسی کلیه جوانب ایمنی و …… نسبت به اجرایی شدن این پیشنهادات اقدام نمایند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *