تلاش گسترده اصلاح‌طلبان خوزستان برای احقاق حقوق کاندیداهای رد صلاحیت شده

خورنا -کسانی باید به دهمین مجلس شورای اسلامی راه یابند که توسعه کشور و استان اولویت نخست آنها باشد.

دبیر حزب اعتماد ملی منطقه خوزستان از تلاش گسترده اصلاح‌طلبان برای احقاق حقوق کاندیداهای رد صلاحیت شده در این استان خبر داد.
به گزارش روابط عمومی حزب اعتماد ملی منطقه خوزستان، جمال درویش امروز پنج‌شنبه در نشستی که در دفتر حزب اعتماد ملی در اهواز برگزار شد، بیان کرد: اصلاح‌طلبان تا آخرین لحظه به تلاش خود برای تائید صلاحیت کاندیداهای مورد نظرشان در استان و راه‌یابی این افراد به مجلس شورای اسلامی ادامه خواهند داد.
وی افزود: رد صلاحیت‌های گسترده اصلاح‌طلبان برای انتخابات آتی مجلس شورای اسلامی به‌نوعی در طول برگزاری انتخابات در نظام جمهوری اسلامی بی‌سابقه بوده اما این مسئله موجب دلسردی گروه های اصلاح طلب و حضور نیافتن در انتخابات خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی نخواهد شد.
دبیر حزب اعتماد ملی منطقه خوزستان ادامه داد: پس از برگزاری انتخابات دور یازدهم ریاست جمهوری و آغاز فعالیت‌های دولت تدبیر و امید به ریاست دکتر روحانی، شیوه اعتدال و عقلانیت دولت در پیشبرد اهداف داخلی و خارجی موجب شد اصلاح‌طلبان پس از هشت سال رکود کشور در تمامی بخش‌ها به فعالیت‌های فرهنگی، اجتماعی و سیاسی در جهت تامین منافع کشور امیدوار شوند.
درویش اظهار کرد: اما رد صلاحیت گسترده اصلاح‌طلبان در تمامی نقاط کشور نشان می‌دهد عده‌ای می‌خواهند مجلس آینده در اختیار گروه فکری خاصی باشد.
وی با تقدیر از مواضع شفاف دکتر مقتدایی استاندار خوزستان در خصوص رد صلاحیت گسترده کاندیداها، افزود: هدف نیروهای اصلاح‌طلب وفادار به ‌نظام جمهور اسلامی خدمت به نظام، کشور و مردم است.
دبیر حزب اعتماد ملی منطقه خوزستان عنوان کرد: کسانی باید به دهمین مجلس شورای اسلامی راه یابند که توسعه کشور و استان اولویت نخست آن‌ها باشد.
درویش در پایان اظهار امیدواری کرد تلاش‌ های گسترده برای تائید صلاحیت کاندیداهای اصلاح‌طلب در استان و سایر نقاط کشور مؤثر واقع شود تا مجلس خانه‌ی ملت و نه خانه یک جناح خاص باشد.
گفتنی است در این نشست که با حضور اعضای شورای مرکزی، شاخه جوانان و کمیته بانون حزب اعتماد ملی منطقه خوزستان برگزار شد، اعضاء به بیان نظرات خود در خصوص برنامه‌های آتی حزب و فعالیت‌های پیش رو در انتخابات مجلس خبرگان و شورای اسلامی پرداختند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • م.ی صلاحیت آیت الله یوسفی غروی احراز نشد ● طی تماس تلفنی با آیت الله یوسفی غروی به ایشان اعلام شده که صلاحیت علمی شما برای شرکت در انتخابات خبرگان از حوزه خوزستان احراز نشده است. ● شایان ذکر است که آیت الله یوسفی غروی از اساتید حوزه علمیه قم و از شاگردان آیات عظام خویی، امام خمینی، سید محمد صادق روحانی و سید کاظم حائری بوده است. ● ایشان از اساتید و مورخان حوزوی بنام و عضو مجمع جهانی تقریب مذاهب و جامعه المصطفی العالمیه است و در سال‌های اولیۀ انقلاب نیز از طرف امام خمینی (ره) سمت‌های قضایی متعددی در استان خوزستان داشته است