عدم اهانت اولویت یک رقابت انتخاباتی سالم است

امام جمعه اندیمشک:کاندیداها وعده های غیر واقعی به مردم ندهند

خورنا – جت الاسلام نعمت الله خدامی در خطبه های این هفته نماز جمعه اندیمشک با اشاره به اهمیت حضور در انتخابات اظهار کرد:ویژگی های شخص اصلح در بیانات رهبر معظم انقلاب و فرمایش های امام راحل (ره) به صورت شفاف بیان شده است.

وی افزود:در این راستا باید کسانی را انتخاب کرد که متعهد به اسلام و وفادار به مردم و ارزش های انقلابی باشند.

خطیب جمعه اندیمشک اظهار کرد:شرکت در انتخابات آبروی نظام جمهوری اسلامی است و برنده واقعی انتخابات ملت ایران هستند.

وی گفت:برای برگزاری انتخابات مناسب باید همه به قانون تمکین کرده و رقیب های انتخاباتی همدیگر را مورد اهانت قرار ندهند.

امام جمعه اندیمشک بیان کرد:حضور همگانی در انتخابات ،بصیرت مردم برای انتخاب فرد اصلح،تمکین قانون،پرهیز از بدبین کردن مردم نسبت به انتخابات ،رعایت صداقت و پرهیز از متهم کردن جریان مومن موجب سالم شدن فضای انتخابات می گردد.

وی تاکید کرد:در این راستا مبانی فکری و رهبری معظم انقلاب باید با دقت دنبال شود.

وی گفت:عده ای می خواهند چهره منفور استکبار را بزک کرده و موجه کنند و در این زمینه باید آگاه بود.

خدامی با اشاره به روند برجام افزود:دستاوردهای هسته ای حاصل تلاش دانشمندان،جوانان و صاحبان علم و اندیشه در داخل است و در ادامه موضوع برجام و رفع تحریم ها باید با برنامه ریزی گام برداشت.

وی گفت: پس از برداشته شدن تحریم های هسته ای عده ای بدنبال این هستند که چهره آمریکا را بزک کنند، و برداشته شدن تحریم ها را لطف طرف مقابل می دانند، مقام معظم رهبری فرمودند:” همه مسئولان و دست اندرکاران در این زمینه مراقب خدعه و نیرنگ طرف مقابل باشند.”

حجت الاسلام نعمت الله خدامی با اشاره به سخنان اخیر مقام معظم رهبری در خصوص انتخابات افزود: ممکن است در انتخاب افراد تعللی وجود دارد در اینجاست استفاده از لیستی که متدینین و افراد مومن و انقلابی ارائه کرده اند می تواند مفید باشد.

امام جمعه اندیمشک بیان کرد:حضور همگانی در انتخابات ،بصیرت مردم برای انتخاب فرد اصلح،تمکین قانون،پرهیز از بدبین کردن مردم نسبت به انتخابات ،رعایت صداقت و پرهیز از متهم کردن جریان مومن موجب سالم شدن فضای انتخابات می شود.

وی تصریح کرد: تقدیر و تشکر می کنیم از همه سربازان و مدافعان کشور اسلامی بخصوص سپاه که برخورد قاطعی به حضور نیروهای آمریکایی در ورود به ابهای کشور نشان دادند و این نشان دهنده اقتدار و عظمت کشور است.

وی افزود:در این راستا باید کسانی را انتخاب کرد که متعهد به اسلام و وفادار به مردم و ارزش های انقلابی باشند.

امام جمعه اندیمشک اظهار کرد:شرکت در انتخابات آبروی نظام جمهوری اسلامی است و برنده واقعی انتخابات ملت ایران هستند.

وی گفت:برای برگزاری انتخابات مناسب باید همه به قانون تمکین کرده و رقیب های انتخاباتی همدیگر را مورد اهانت قرار ندهند.

امام جمعه اندیمشک گفت:اندیمشک دارای ظرفیت های بسیار زیاد و عظیمی که است که برخی از انها به فراموشی سپرده شده اند استفاده از این ظرفیت ها می تواند گامهای موثری در رونق و رفع مشکل بیکاری در منطقه باشد.