رییس هیات بسکتبال سمنان: این برای من یک فاجعه بود

مهدی چاروسایی- خبرنگار ورزشی خورنا: حمید گرامیان در جدیدترین اظهارنظر خود گفت: این برای من یک فاجعه بود.

حمید گرامیان ریس هییت بسکتبال استان سمنان ومسول اموراستان های فدراسیون بسکتبال در مصاحبه اختصاصی با خورنا عنوان کرد: پس از بیانیه بنده که واقعیتهای موجود را ابراز نمودم بسیاری از افراد از جامعه ناظران،داوران، مسولین هییتها و دلسوختگان از نقاط مختلف کشور با ارسال پیامک و تماس تلفنی از بنده بخاطر صراحت لهجه و بیان واقعیتها تشکر و قدردانی کردند و همگی اذعان داشتند که اینها همه حرف دل ما بودکه از زبان شما بیان شد.

بیان این مطالب وابراز لطف دوستان قبل از اینکه مرا شاد و خرسند کند مرا متاثر و متاسف کرد این برای من یک فاجعه بود که این همه ناراضی از کمیته های مورد بحث وجود داشته و دارد

ولی دوستان از ابراز حرفها و درد دلهای خود واهمه داشته و دارند آنهم کسانیکه همیشه وحتی هم اکنون همراه و یاور فدراسیون محمود مشحون بوده و هستند ونه کسانیکه روبروی فدراسیون قرار دارند.

مگربالاتر از سیاهی هم رنگی هست من از این دوستان متعجبم که چرا مشکلات خود را حداقل بصورت محرمانه به سمع و نظر ریاست محترم فدراسیون نرسانده اند با روحیه ای که از محمود مشحون سراغ دارم مطمئنا این مشکلات را پیگیری میکردند.

حمیدگرامیان که ریاست امور استانهای فدراسیون بسکتبال را برعهده دارد در ادامه گفت: مصاحبه های من هیچ ربطی به امور استانها ندارد و بنده بعنوان یک شخص آزاده و بدون وابستگی به هیچ گروه و دسته و جریانی و بعنوان فرد کوچکی در خانواده بسکتبال مطالب خود را با صداقت بیان مینمایم و از هیچکس بجز خدا ترس و واهمه ای ندارم.

وی ادامه داد: اگر مطالب و عرایضم کذب است امیدوارم آنرا به همگان ثابت کنید. از ریاست محترم فدراسیون انتظار داریم با اجرای عدالت به همگان بار دیگر ثابت کنند که عدالت جو هستند.

با سکوت چیزی درست نمیشود ومن از مواضع خود تحت هیچ شرایطی کوتاه نمایم و تا جواب منطقی نشنوم و اقدام منطقی نبینم آرام نمیگیرم.

آقایان هم فکر نکنند امروز گرامیان یک مصاحبه کرد و فردا همه چیز تمام میشود و آرام میشود. نه اینطور نیست و آرامش موقعی حاکم میشود که ریاست محترم فدراسیون عدالت خود را بار دیگر به اثبات برسانند و پاسخ حق خواهی بسیاری از دلشکستگان را بدهند.واتیکان موجود در فدراسیون باید بساط کاسبی خود را جمع کنند.

وی گفت: اگر واقعا خدمتگزار هستند همان حقوقی که از فدراسیون دریافت میکنند برایشان کافی است و بنگاههای اقتصادی باید جمع شود.

ما موجیم که آرام نگیریم که آسودگی ما عدم ماست.
عضو کوچک خانواده بسکتبال حمیدگرامیان

گزیده ایی از بیانیه آقای گرامیان درتاریخ ۳۰\۱۰\۱۳۹۴:

گرامیان از گرفتن حق الزحمه خود داری کرده؟؟!!

حمید گرامیان که بعنوان ناظر در چند مسابقه گذشته حاضر بوده از دریافت حق الزحمه خود امتناع کرد و آن را نپذیرفت!!!

او که سمت ریاست هییت بسکتبال استان سمنان و ریاست امور استانهای فدراسیون بسکتبال را برعهده دارد در خصوص این موضوع گفت؟!!!

من برای بسکتبال کیسه ای ندوخته ام و بنابه دستور مستقیم ریاست محترم فدراسیون بسکتبال بعنوان ناظر یا نماینده فدراسیون در مسابقات اخیر سوپر لیگ شرکت نموده ام و نه دستور کمیته مسابقات؟!!

چرا که بنده کتبا به ریاست محترم فدراسیون اعلام کرده ام که دیگر حاضر به همکاری با کمیته مسابقات فدراسیون بسکتبال نیستم و دیگر خود را شریک جریان موجود در این کمیته نمیکنم؟!!!
من همیشه رایگان برای فدراسیون و بسکتبال استان و کشور خدمت کرده ام و بازهم اینکار را خواهم کرد؟!!!
من دستور ریاست محترم و بزرگوار فدراسیون را اطاعت کردم و خودم را مستحق دریافت وجهی نمیدانم؟!!!

این مبلغ را در عودت دادم تا در راه بسکتبال کشور هزینه شود؟!!!
بنده حقیر و خیلی از دلسوختگان واقعی بسکتبال بدون چشمداشتی همیشه خدمتگزار بوده و هستیم؟؟!!!!
و قصد نداریم مارکوپولو باشیم؟!!!

بیچاره مارکوپولو در عهد قدیم دستاوردی هم میاورد؟!!!

اما مارکوپولهای جدید فقط برای فدراسیون و بیت المال هزینه های هنگفت میتراشن؟!!

خدا سلامتی بهشان اعطا کند فقط لطفا مواظب سلامتی خودشونم باشن چون هنوز خیلی از لیگ باقی مانده و سفر بسیار باید کرد.؟!!

سیزده سال دور از مسابقات و قانون هستند و بلافاصله در راس قرار میگیرند؟!!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *