استاندار: استعفا نداده ام/ با قدرت بیشتری در میدان انتخابات حاضر شده ام

خورنا – مقتدایی با رد شایعه استعفای خود که در فضای مجازی بازتاب داشته است‏‏ و با بیان این‌که حفاظت و رعایت از قانون حفاظت از بیت‌المال است، خاطرنشان‌کرد: با اقتدار و تمام توان در خدمت نظام هستم و نه شایعه‌سازی مغرضان و نه کسالت و نه هیچ چیز دیگر، من را از خدمت به مردم شریف و بزرگ استان باز نخواهد داشت؛

دکتر عبدالحسن مقتدایی  اظهار کرد: لغو تحریم‌ها می‌تواند موجب دستیابی به رشد اقتصادی، توسعه و اشتغال برای جوانان و بهبود زندگی مردم شود.
وی افزود: موفقیت به دست آمده در مذاکرات هسته‌ای سرمایه سیاسی و اجتماعی بزرگی است که محصول افزایش اعتبار داخلی و بین‌المللی است. رفع تحریم‌ها گشایش‌های بزرگی را برای اقتصاد کشور و به ویژه استان خوزستان ایجاد می‌کند و این توافق هسته‌ای نقطه عطفی در تاریخ اقتصادی کشور و استان خواهد بود.
مقتدایی با رد شایعه استعفای خود که در فضای مجازی بازتاب داشته است‏‏ و با بیان این‌که حفاظت و رعایت از قانون حفاظت از بیت‌المال است، خاطرنشان‌کرد: با اقتدار و تمام توان در خدمت نظام هستم و نه شایعه‌سازی مغرضان و نه کسالت و نه هیچ چیز دیگر، من را از خدمت به مردم شریف و بزرگ استان باز نخواهد داشت؛ شایعه پراکنی و تخریب مدیران‏، از ترفندهای افراد ناسالم و مغرض و دشمنان نظام است که مطمئنا ره به جایی نخواهند برد.
وی گفت: به عنوان کسی که تجربیات متعددی دارم باید بگویم که علی‌رغم بعضی از مسائل پیش‌آمده، با قدرت بیشتری در میدان انتخابات حاضر شده و از رای مردم صیانت و حفاظت کامل خواهیم نمود. روند شروع انتخابات از هم‌اکنون تا روز رای‌گیری باید به گونه‌ای دلگرم‌کننده و طوفنده باشد و مردم را دلسرد نکند تا بتوانیم هم جواب گردن کشان منطقه و هم جواب گردن کشان بین‌المللی را دهیم.
قانون در انتخابات حرف اول را می‌زند و هیچ‌کس حق دخل و تصرف در رای مردم ندارد؛ اگر خطایی از سوی کسی در حوزه‌های مختلف سر بزند یعنی حق مردم پایمال شده است.
استاندار خوزستان افزود: ما در استان خوزستان آمادگی کامل داریم تا ان‌شاءلله انتخاباتی پرشور داشته باشیم که پشتوانه‌ای برای نظام جمهوری اسلامی و پشتیبانی از خون شهدا باشد.