کدام نمایندگان فعلی خوزستان در مجلس ردصلاحیت شدند؟

خورنا – تعدادی از نمایندگان فعلی خوزستان مجلس طبق نظر هیات‌های نظارت بر انتخابات بر استان‌های مختلف ردصلاحیت شده و یا این‌که صلاحیت آن‌ها احراز نشده است.

هیات نظارت بر انتخابات در استان‌های مختلف با هماهنگی هیات نظارت مرکزی اسامی کاندیداهای تایید صلاحیت نشده را به فرمانداری‌ها اعلام کرده است و فرمانداری‌ها نیز این موضوع را به کاندیداها ابلاغ کرده‌اند.

در بین اسامی کاندیداهای رد صلاحیت و یا عدم احراز صلاحیت نشده نام‌هایی از نمایندگان فعلی مجلس نیز به چشم می‌خورد که برخی از این افراد در گفت و گو با ایسنا عدم تایید صلاحیتشان توسط هیات مرکزی نظارت بر انتخابات را اعلام کردند که این اسامی نمایندگان خوزستان به شرح زیر است:

محمدسعید انصاری نماینده آبادان

جواد سعدون زاده نماینده آبادان

شمس الله بهمئی نماینده رامهرمز

عبدالله تمیمی نماینده شادگان

محمدباقر شریعتی نماینده بهبهان

حجت‌الله درویش‌پور نماینده ایذه و باغملک

طبق قانون این افراد سه روز فرصت اعتراض به شورای نگهبان دارند و شورای نگهبان نیز بررسی‌هایش را در روز ۲۷ بهمن اعلام می‌کند و از روز ۲۹ بهمن تبلیغات رسمی انتخابات آغاز می‌شود

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ایمان چرا صید عیسی دارایی رو رد صلاحیت نکردن این ۴ ساله اومده معلوم نیست چیکار کرده.
    • سمانه به نظر من هیچ شخصی نباید رد صلاحیت بشه مگر اینکه فساد مالی یا اخلاقی ثابت شده داشته باشد غیر از موارد بالا باید همه تائید صلاحیت شود چه انهایی که کارنامه موفق دارند چه نه و چه انهایی که اصلاح طلب هستند چه اصولگرا این مردم هستند که باید انتخاب کنند چه کسی را میخواهند . نه اینکه شورای نگهبان برای ما انتخاب کند قرار ما این بود بعد انقلاب دیگر استبداد و طاغوت نباشد و جمهوری داشته باشیم