متکدیان اندیمشک تحویل بهزیستی خوزستان شدند

خورنا- بهمن رشنو افزود:این افراد شامل سه نوجوان پسر،سه نوجوان دختر و یک نوزاد شیرخواره می باشند که برای نگهداری تحویل بهزیستی خوزستان شدند.

وی اظهار کرد:۱۹ نفر متکدی معتاد نیز به منظور ترک اعتیاد تحویل مراکز دولتی ترک اعتیاد شهرستان شدند تا با نظارت بهزیستی اعتیاد خود را ترک کنند.

رشنو گفت:۱۰ نفر زن متکدی نیز با توجه به شرایط خاص زندگی با مجوز های قانونی به منظور نگهداری به مرکز متکدیان و اردوگاه نگهداری در شهرستان شوشتر تحویل شدند.

رییس بهزیستی اندیمشک گفت:ساماندهی متکدیان نیازمند همدلی و تلاش کلیه دستگاهها و نهادها می باشد و در ماههای اخیر طرح های خوبی در شهرستان به این منظور اجرا شد.

وی با اشاره به دستور دین مبین اسلام در خصوص پرهیز از تکدی گری و لزوم افزایش روحیه تلاش و کوشش در جهت کسب روزی حلال عنوان داشت: نهادهای حمایتی دولتی و مردم نهاد باید با رویکرد ایجاد درآمد پایدار برای خانواده های نیازمند به ریشه کنی این معضل اجتماعی کمک کنند.

وی با اشاره به اینکه تکدی گری یک پدیده شوم اجتماعی است، اظهار داشت: این مشکل، اثرات نامطلوبی در جامعه بر جای می گذارد و در این راستا رسانه ها باید فرهنگ سازی کرده و راهکارهای علمی و عملی مناسب با همدلی همه ادارات نیز به این منظور اجرا شود.

منبع : ایرنا