انجمن مردم نهاد دهه هفتادی های خوزستان!

خورنا – بهداروند افزود:از آنجا که دموکراسی بر جز جز کار ما حاکم هست طرح کارت با نظر اکثریت اعضای شورا انتخاب شد و در بحث لوگو تصمیم گرفتیم همه ی جامعه دهه هفتادی را در این کار دخیل کنیم تا بهترین طرح را در کارت و آرشیو دهه هفتادی ها ثبت کنیم.

نسترن بهداروند  دبیر سازمان مردم نهاد در شرف تاسیس هفتادی ها گفت:زمانی که تصمیم گرفتیم “هفتادی ها “را تاسیس کنیم یکی از ایده هایی که به ذهن شورای مرکزی رسید تهیه کارت عضویت بود تا در فعالیت های عظیمی که پیش رو داریم اعضا دارای هویت و شناسنامه گروهی باشند و در این بین نیاز به داشتن لوگو هم به وجود آمد.
وی افزود:از آنجا که دموکراسی بر جز جز کار ما حاکم هست طرح کارت با نظر اکثریت اعضای شورا انتخاب شد و در بحث لوگو تصمیم گرفتیم همه ی جامعه دهه هفتادی را در این کار دخیل کنیم تا بهترین طرح را در کارت و آرشیو دهه هفتادی ها ثبت کنیم.
بهداروند تصریح کرد:داوران جشنواره هم همان اعضای شورای مرکزی هستند که پس از جمع آوری تمام طرح ها تا تاریخ معین شده که همان ۲۵دی ماه ۱۳۹۴ می باشد طی جلسه ای طرح برگزیده را انتخاب و اعلام خواهند کرد.انتخاب طرح برگزیده با ۷نفر از شورای مرکزی و با دعوت هنرمندان صاحب نظر انجام خواهد شد.
این فعال اجتماعی ادامه داد:فراخوان مسابقه در کل کشور منتشر و اطلاع رسانی شده اما داوری مسابقه در اهواز برگزار خواهد شد.زمان برگزاری مسابقه از دیروز ۱۹دی ماه آغاز و تا ۲۵دی ماه ادامه خواهد داشت دوستان میتوانند طرح های خود را به آدرس ایمیل
yassoft_co@yahoo.com
یا
Haftadiha@gmail.com
ارسال نمایند.
بهداروند در پایان گفت:ضمنا لوگوی برگزیده برای همیشه با نام طراح ، در آرشیو “هفتادی ها “ثبت خواهد شد.به امید خدا روز ۲۷دی ماه اولین کارت عضویت هفتادی ها با لوگوی برگزیده چاپ خواهد شد.
کلام آخر اینکه با توجه به اهداف بزرگی که هفتادی ها دنبال می کنند از تمام دهه هفتادی ها می خواهم به جمع ما بپیوندند زیرا قدرت و صلابت هر تیم به تک تک اعضای آن است و مورد دوم اینکه استقبال دوستان از این فراخوان و برنامه های دیگر باعث دلگرمی ما در پشتیبانی از این جریان می باشد.