مدیرعامل باشگاه شاهین: صعود ما پاسخ مناسبی به اعتماد مسئولان ماهشهر بود/ با چنگ و دندان به این مرحله رسیدیم

خورنا -علی چاروسائی در گفتگو با خبرنگار دی اسپرت گفت: صعود ما به مرحله دوم لیگ دسته سه فوتبال کشور، پاسخ مناسبی به اعتماد مسئولان ماهشهر بود.

به گزارش دی اسپورت،مدیرعامل باشگاه شاهین بندرماهشهر با اشاره به اینکه امتیاز زیرگروه لیگ دسته سه فوتبال کشور توسط شورای شهر و تلاش فرماندار به باشگاه شاهین هدیه شده بود، بیان کرد: از امتیازی که به باشگاه ما هدیه شده بود پاسداری کردیم و آن را یک مرحله صعود دادیم که این پاسخ مناسبی به اعتماد مسئولان ماهشهر بود.

چاروسائی خاطرنشان کرد: هرچند با چنگ و دندان و به سختی به این مرحله رسیدیم اما نخواهیم گذاشت سختی ها به اعتبار فوتبالی ماهشهر خدشه وارد کنند.

مدیرعامل جوان باشگاه شاهین ماهشهر اظهار داشت: هرچند اولین تجربه حضورم در فوتبال بود اما با تلاش کادر فنی و بازیکنان غیور که همگی از جوانان خوش نام فوتبال بودند، توانستیم خودمان را اثبات کنیم و در بین تیم های قدرتمند همگروه به این نتایج عالی دست یابیم.

وی ادامه داد: انتظار داریم مسئولان بیش از پیش کمک کنند و در مرحله دوم شاهد مشکلات مالی نباشیم تا با تمام توان به سمت صعود به لیگ دو حرکت کنیم.

چاروسائی در خصوص شایعات جدایی اش از باشگاه شاهین ماهشهر اظهار داشت: هنوز تصمیمی نگرفته ام اما اگر مسئولان شهر قول همکاری مالی ندهند و همچون مرحله اول دچار مشکلات مالی فراوان باشیم و مرحله دوم را هم بخواهیم بدون اسپانسر شروع کنیم، ادامه حضورم در شاهین را چندان به صلاح نمیبینم.