رئیس شورای بندرماهشهر از مزایای پل تازه تاسیس بلوار آیت الله طالقانی گفت/ از افزایش امنیت عبور و مرور تا عبور قایق

خورنا – مهندس مجاهد نظارات در گفتگو با خبرنگار خورنا ضمن عرض تسلیت شهادت شیخ نمر و محکوم کردن این عمل غیر انسانی  عربستان سعودی اظهارداشت: این پل با بررسی های که شورای اسلامی انجام داد و به این نتیجه رسید که این پل دیگر قابلیت استفاده را ندارد و باید هرچه زودتر بازسازی شود.

رئیس شورای شهر بندرماهشهر ادامه داد: هزینه اجرای این پل در بودجه شهرداری بندرماهشهر اختصاص داده شد و توسط اعضای محترم شورا و با تاکید بر این موضوع که این پل ارتباط بین مناطق مهم شهر را با مرکز شهر برقرار میکند و با این اهمیت که این پل تکمیل کننده شهر ماهشهراست و از اهمیت بالایی برخوردار است این پروژه در اولویت کارهای شهرداری بندرماهشهر قرار گرفت.

مجاهد نظارات افزود:شهردار محترم با برنامه ریزی های که انجام داد و با انتخاب ناظر پروژه که از کارکنان زحمتکش شهرداری جناب مهندس محسن نظارات،پیمانکار خوب و مشاور خبره توانست با برنامه ریزی و زمانبندی مناسبی این پروژه را به سرانجام برساند.

وی خاطرنشان کرد:مدت زمان اجرای این پروژه ۱۵۲روز بود که با ایجاد تغییرات در طراحی پل این زمان به ۱۹۰ روز تغییرکرد که با زحمات شبانه روزی کارکنان شهرداری این پروژه از ۱۹۰ روز به ۱۵۰ رسید.

مجاهد نظارات در خصوص هدف از بازسایی پل آیت الله طالقانی گفت:این پل به دلیل فرسودگی بالا و تخریب های که بر اثر لایروبی های خور انجام شده بود،تمامی پایه های خود راازدست داده بود و احتمال وقوع حادثه را برای شهروندان به همراه داشت.

وی اظهارنمود:پل آیت الله طالقانی می تواند هدیه ای ماندگار از دور چهارم شورای اسلامی شهر به مردم محترم بندر ماهشهر باشد و می تواند سالهای سال برای آنها قابل استفاده باشد.

رئیس شورای شهر بندرماهشهر گفت:از دیگر مزایای این پل ، قوصی بودن آن است که در آینده نزدیک این فضا را بوجود آورده است تا در خور ماهشهر قایق سورای برای شهروندان عزیز در نظر گرفته شود.

وی تصریح کرد:جا دارد از صبر و شکیبایی مردم عزیز ماهشهر تقدیر و تشکر نمود که با همکاری و همیاری خود در به تکمیل رساندن این پروژه کمک کردند.

وی درپایان از زحمات فرماندار شهرستان بندرماهشهر و پلیس راهوار در همکاری با شهرداری ماهشهر و طراحی مسیر ترافیک تقدیر و تشکر نمود.

گفتنی است:هزینه اجرای این پروژه ۲۰میلیارد ریال می باشد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • حجت لطفا به خیابانهای اصلی شهر هم رسیدگی کنید.