بهره برداری از پل روگذر آیت الله طالقانی بندرماهشهر

خورنا – پل روگذر آیت الله طالقانی بندرماهشهر با اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال وظرف مدت ۵ ماه توسط  شهرداری  احداث  وبه بهره برداری رسید.

در آئین بهره برداری از این پروژه که  فرماندار ، امام جمعه ، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی  ، اعضای شورای اسلامی شهر ، مسئولین محلی و جمع کثیری از مردم قدرشناس بندرماهشهر و اصحاب رسانه حضور داشتند دکتر پیمان کاظمی نژاد، مدیر کل امور شهری و شورای استان خوزستان که جمعی از کارشناسان استانداری و شهرداران شهرهای استان خوزستان ایشان را همراهی می نمودند طی سخنان کوتاهی ، احداث این پل را گره گشای مشکلات بار ترافیکی در شهر دانست و آنرا از اقدامات خوب شهرداری بندرماهشهر دانست.

وی پیشرفت پروژه های عمرانی و شهری را در تعامل و هماهنگی همه دستگاه های اجرایی شهر برشمرد و خاطر نشان نمود شهرداری بندرماهشهر گام های مهمی در انجام پروژه های عمرانی و توسعه شهر برداشته است که به نوبه خود از تلاش ارزشمند شهردار و اعضای شورای شهربندرماهشهر تشکر مینمایم .

در این مراسم شهرداربندرماهشهر نیز با تشریع اهداف احداث این پل ، از تلاش مستمر و شبانه روزی مجریان ، دست اندرکاران ، مشاوران ، ناظران ، پیمانکارو و همراهی رئیس پلیس محترم راهور و همکاران پرتلاش ایشان بویژه از صبر وشکیبایی همشهریان عزیز خود در مدت اجرای این پروژه صمیمانه قدردانی نمود .

 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • مهندس طاهری متاسفانه برای این پل چشم اندازی تعریف نشده و جوابگوی نیاز شهروندان در کوتاه مدت نخواهد بود ، چه برسد به بلند مدت
  • سعید ایکاش کار را باکیفیت انجام می دادند