اسماعیل جلیلی باید جرأت ورود به شرکت سیمان هفتکل را داشته باشد

خورنا – اسماعیل جلیلی اگر می خواهد در دور آتی انتخابات رای خوبی در هفتکل داشته باشد، باید جرأت ورود به شرکت سیمان را داشته باشد.
علی عوض نژاد مدیرمسئول ندای هفتکل طی مطلبی خطاب به دکتر اسماعیل جلیلی نوشت:

شرکت سیمان خوزستان که در سال ۱۳۷۶ فعالیت خود را در هفتکل رسماً آغاز کرد، اما تا کنون آنطور که باید حقش را به شهر هفتکل ادا نکرده، زیرا در دوره های گذشته اقدام قابل قبولی از سوی مسئولین هفتکلی جهت دفاع از حق پایمال شده مردم این شهر صورت نگرفت.

این شرکت با سرمایه ای بالغ بر ۶۵۰ میلیارد ریال که روزانه ۸۸۰۰ تن سیمان تولید می کند، در حال حاضر به عنوان بزرگترین تولید کننده و صادر کننده سیمان در جنوب غرب کشور با نزدیک به ۱۰۵۰ نیروی انسانی می باشد.

یکی از موضوعاتی که این روزها برای مردم هفتکل بسیار مهم است و منتظر موعد آن هستند این است که چه افرادی در شرکت سیمان خوزستان جایگزین افراد بازنسشته می شوند.

 

زیرا بر اساس قانون کار در این واحد صنعتی، طی سالهای ۹۴ الی ۹۶ تعداد زیادی از کارکنان شرکت سیمان خوزستان بازنشسته خواهند شد.

(در این جا باید توجهی داشته باشیم به سخنان استاندار خوزستان و نماینده کنونی شهرستان هفتکل که بارها اظهار داشت: الویت استخدام در هر منطقه با نیروهای بومی همان منطقه می باشد)

 

حال که طی مصوبه سال ۱۳۸۷ استاندار وقت خوزستان اظهار بر این داشت که «شرکت سیمان خوزستان در مالکیت هفتکل قرار دارد»، اسماعیل جلیلی که هم اکنون  مسئولیت نمایندگی شهرستان های مسجدسلیمان، هفتکل، لالی و اندیکا را در مجلس شورای اسلامی بر عهده دارد، تا کنون در خصوص استخدام نیروهای هفتکلی در شرکت سیمان خوزستان چه اقدامی انجام داده است؟

به نظر می رسد، اسماعیل جلیلی که پیش از این با ورود به موضوع عبور یک لاین جاده اهواز به اصفهان از دورن شهر هفتکل ثمرات خوبی در پی داشت، این بار با ورود به موضوع استخدام جوانان جوکار هفتکلی در شرکت سیمان خوزستان بتواند رای خوبی از مردم این شهرستان در انتخابات آتی داشته باشد.

 

علی عوض نژاد
فعال سیاسی – اجتماعی