«دیوار مهربانی» به بندر ماهشهر رسید

خورنا – به همت سازمان‌های مردم‌نهاد و جوانان بندر ماهشهر دیوار مهربانی در دو نقطه از این شهرستان برپا شد.

اسماعیل طرفی، مشاور فرماندار بندر ماهشهر در امور جوانان و سازمان‌های مردم نهاد در آئین برپایی “دیوار مهربانی” اظهار کرد: “دیوار مهربانی” یکی از نمادهای انسانیت و نوع‌دوستی است که امروز هم‌زمان با آغاز فصل سرما در بندر ماهشهر توسط سازمان‌های مردم نهاد اجرایی شد.

وی افزود: مردمی بودن، مشارکت و سرعت انتشار “دیوار مهربانی” در کشور، ریشه در فرهنگ و سنت ما ایرانیان دارد.

مشاور فرماندار بندر ماهشهر ادامه داد: این طرح فرهنگ مهربانی، یاری و همدلی و روحیه نوع‌دوستی در بین شهروندان را می‌رساند و در راستای حل مشکلات به دست مردم گام بر می‌دارد، چراکه مشکلات امروز در جامعه تنها با مشارکت و همدلی مردم حل می‌شود.

وی با دعوت از مردم بندر ماهشهر برای مشارکت در این طرح انسان دوستانه گفت: در طرح دیوار مهربانی مردم لباس‌، کفش و وسایلی که نیاز ندارند را بر روی لباس آویز، جاکفشی و محل‌های تعبیه شده بر روی دیوار قرار می‌دهند تا هر کس نیاز دارد استفاده کند و این کمک‌ها به دست صاحبان واقعی برسد.

به گزارش ایسنا، دیوار مهربانی با شعار “اگر نیاز نداری بگذار، نیاز داری بردار” در دو نقطه شهر به آدرس ماهشهر مرکزی، جنب سینما دریا و ناحیه صنعتی، دیوار ورزشگاه شهید شیرعلی‌نژاد، مقابل پارک درمانگاه در انتظار مردم نوع‌دوست ماهشهری است.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *